۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۷۲۹۲۰
رییس مجمع نمایندگان شمال کشور:

آیت الله هاشمی رفسنجانی زمینه ساز خدمات ارزشمند و ماندگار برای نظام اسلامی بود

نماینده مردم ‌آمل و لاریجان در مجلس گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول سال های فعالیت خود زمینه ساز خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که ماندگار می ماند.
یوسفیان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، رییس مجمع نمایندگان شمال کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند که درگذشت ایشان سبب اندوه و تأسف شد.

وی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشگامان انقلاب اسلامی ایران و از نزدیک ترین یاران امام خمینی(ره) بود که تلاش ها و زحمات بسیار ارزشمندی صورت داد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: این عالم گرانقدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان عمر شریف خود همواره در عرصه های گوناگون تلاش و جدیت داشته و اهتمام والایی صورت داد.

یوسفیان ملا ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول سال های فعالیت خود زمینه ساز خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که ماندگار خواهد ماند.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور خاطرنشان کرد: این عالم گرانقدر همواره اهتمام و تلاش ویژه و شایسته ای صورت دادند که عزم والای ایشان برای همیشه جاویدان خواهد بود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی توانستند خدمات و برکات ارزنده ای برای انقلاب و نظام اسلامی داشته و فعالیت های اثربخشی داشته باشند.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی فقیهی مبارز و تلاشگری خستگی ناپذیر بودند، اظهار داشت: این عالم گرانقدر توانست با سخت کوشی والای خود خدمات شایان توجهی را برای نظام اسلامی صورت دهد.

یوسفیان ملا افزود: از درگاه ایزد متعال علو درجات را برای آیت الله هاشمی رفسنجانی خواستار شده و این ضایعه را خدمت امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، بیت معزز ایشان، علمای حوزه های علمیه، اعضای مجلس خبرگان رهبری و آحاد مردم عزیز تسلیت عرض می کنیم.

گفتنی است، در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی سه روز عزای عمومی اعلام شده و فردا سه شنبه در سراسر کشور تعطیل رسمی اعلام شده است./1314/302/ب2

ارسال نظرات