۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۴۷۲۹۰۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

قم به برکت حضرت معصومه مرکز جهان اسلام و انقلاب اسلامی ایران است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه در سایه بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) شهر قم شهر اهل بیت(ع) نام گرفته است، گفت: به برکت این بارگاه ملکوتی است که امروز هزاران مبلغ، روحانی و مجتهد تراز اول در این شهر تربیت و به سراسر جهان مهاجرت کرده و کلام و سخن اسلام را به جهانیان مخابره می کنند.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تسلیت سالروز جانگداز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) برکات فراوانی را برای ایران اسلامی دارد و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) جزو محدثان تشیع به حساب می آید، تصریح کرد: احادیث فراوانی از طریق ایشان به دست رسیده است، این یک افتخار بزرگ و نشانگر عظمت علمی ایشان است، همچنین حضرت فاطمه معصومه(س) منبع فیض است و کرامات بسیاری از ایشان نقل شده است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: هر کسی که در مشکلات خود به ائمه معصومین(ع) متوسل شود، قطعا نتیجه خواهد گرفت، چرا که این بزرگواران پناهگاه شیعیان و منبع فیض و برکت هستند، مرحوم صدرالمتآلهین زمانی که در پژوهشهای علمی خود به بن بست می رسد، در توسل به این حضرت به نتیجه دست پیدا می کند.

وی با بیان اینکه در سایه بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) شهر قم شهر اهل بیت(ع) نام گرفته است، گفت: به برکت این بارگاه ملکوتی است که امروز هزاران مبلغ، روحانی و مجتهد تراز اول در این شهر تربیت و به سراسر جهان مهاجرت می کنند و کلام و سخن اسلام را به جهانیان مخابره می کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده قم را به عنوان پایتخت علمی تشیع و پاسخگوی تمامی سؤالات پیرامون اسلام، اهل بیت(ع) و تشیع دانست و تصریح کرد: همه این امور از برکات وجود بارگاه نورانی حضرت معصومه(س) است، امروز جهان به برکت قم مخاطب اسلام و کلام الهی است.

وی با بیان اینکه اصلی ترین خاستگاه قیام انقلاب اسلامی ایران قم بود، افزود: به دنبال آن مردم تبریز و سایر شهرها به حمایت و پشتیبانی از امام راحل به پا خاسته و قیام کردند و امروزه موج بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران تا قلب اروپا پیش رفته است و همه اینها از برکات وجودی حضرت فاطمه معصومه(س) است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این بزرگوار برکت و لنگری برای کشورمان هستند و امروز که قم مرکز علم و فقاهت در دنیا است، به برکت وجود این بزرگوار است، اگر این بزرگوار نبودند، شاید از انقلاب اسلامی نیز خبری نبود، همه‌ ما مدیون فاطمه معصومه(س) هستیم./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات