۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۷۲۸۹۶
آیت الله نابلسی:

آیت الله هاشمی رفسنجانی سرباز وفادار انقلاب و مقاومت بود

امام جمعه صیدا با صدور پیامی ارتحال رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسیلت گفت.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان با صدور پیامی، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را به حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: حضرت آیت الله سید علی خامنه ای ولی امر مسلمانان جهان؛ خبر ارتحال حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از ستون های انقلاب اسلامی را با تسلیم و خضوع در برابر مشیت الهی دریافت کردیم.

آیت الله نابلسی افزود: ایشان نقش بزرگی در پیروزی انقلاب مبارک اسلامی و ثبات و پیشرفت آن داشت و در شرایط سخت جنگ و تحریم و فتنه و توطئه به دفاع از انقلاب پرداخت.

این عالم لبنانی تصریح کرد: وی سرباز وفادار انقلاب و مقاومت بود و عمر خود را به صورت مخلصانه جهت تقویت مقاومت در صحنه ها و معادلات منطقه ای و جهانی گذراند. ما در لبنان کاملا با این مرد بزرگ و دفاع وی از مقاومت و خدمت به مستضعفان آشنا بودیم.

وی اظهار داشت: فقدان آیت الله رفسنجانی خسارت بزرگی برای علم و جهاد و وحدت و مساله فلسطینی است که دفاع از آنها از ارزش های ملی و اسلامی و انسانی وی محسوب می شد.

آیت الله نابلسی در پایان خاطرنشان ساخت: رحمت واسعه و جایگاه والا نزد صدیقین و شهدا را امیدواریم و از خداوند متعال سلامتی و اعتلا را برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروزی مومنان به رهبری ایشان و همچنین سلامتی همه مردم جهان خواستاریم./980/ب902/د

ارسال نظرات