۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۷۲۸۸۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

آیت الله هاشمی رفسنجانی انقلابی بود و انقلابی ماند

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت صاحب نظر و در عین حال بر اعتقادات و انقلابی گری خود استوار بود، گفت: هیچگاه این اختلاف نظرها و وسوسه بدخواهان نظام میان وی و رهبر انقلاب فاصله نینداخت و همواره وی به رهبر معظم انقلاب ارادت و محبت داشت.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به ارتحال آیت الله حاج اکبر هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: این حادثه جانگداز را خدمت ملت ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می کنیم.

وی با بیان اینکه آیت الله حاج اکبر هاشمی رفسنجانی یک شخصیت مبارزه  و انقلابی بود و در مسیر انقلاب زحمات و سختیهای بسیاری را متحمل شده بود، تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از همان ابتدا و در سالهای پیش و بعد از انقلاب از این نهضت جدا نشد و همواره در مسیر انقلاب تلاش و جهاد کرد.

عضو شورای استانی حوزه علمی آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات و فعالیتهای قابل توجه این شخصیت بزرگ در مسیر انقلاب و اسلام، خاطرنشان کرد: بعد از رحلت امام راحل این یار دیرین امام در کنار رهبر معظم انقلاب ماند و در دوران مسؤولیت رهبر معظم انقلاب به انجام وظیفه خود مبادرت کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله حاج اکبر هاشمی رفسنجانی نمونه‌ کم‌نظیری از نسل نخست مبارزان انقلابی، ضد رژیم ستم‌شاهی پهلوی و از رنج‌دیدگان این مسیر سخت و پرخطر بود، ابراز داشت: این شخصیت انقلابی سالها در دوران مبارزات با رژیم ستم شاهی در زندانهای ساواک شکنجه شد و بعد از پیروزی انقلاب نیز در مسؤولیتهای خطیری خدمت کرد.

امام جمعه شبستر ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت صاحب نظر بود و در عین حال بر اعتقادات و انقلابی گری خود استوار بود، اختلاف نظر در میان وی رهبر معظم انقلاب همان طور که رهبر انقلاب فرمودند از سنخ اختلافات نظری و یک بحث تخصصی بود.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی با وجود این اختلاف نظرها همیشه در مسیر انقلاب بود و در اعتقادات خود راسخ بود، تصریح کرد: هیچگاه این اختلاف نظرها و وسوسه بدخواهان نظام میان وی و رهبر انقلاب فاصله نینداخت و همواره وی به رهبر معظم انقلاب ارادت و محبت داشت.

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر اتحال و انسجام بر حول محور اسلام و اهل بیت(ع)، گفت: امروز نیز همه باید بر محور ولایت فقیه انسجام و اتحاد خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمن از برخی بهانه ها سوء استفاده کند و بهره شیطانی خود را در مسیر اهداف شیطانی خود ببرد./302/854/ب1

ارسال نظرات