۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۷۲۸۴۵
طی بیانیه ای مشترک؛

امام جمعه و استاندار همدان رحلت آیت الله هاشمی را تسلیت گفتند

ارتحال عالم عامل و مجاهد نستوه ، یاردیرین امام و رهبری وسنگ صبوریاران انقلاب، آیت الله هاشمی رفسنجانی، فردی که همواره دغدغه اسلام و انقلاب را داشت و تا آخرین لحظه در راه اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نکرد، مصیبتی الیم و ضایعه ای عظیم است.
آیت‌الله رفسنجانی

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان و ناصر نیکبخت استاندار همدان در پیامی مشترک ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم عامل و مجاهد نستوه، یار دیرین امام و رهبری و سنگ صبور یاران انقلاب، آیت الله هاشمی رفسنجانی، فردی که همواره دغدغه اسلام و انقلاب را داشت و تا آخرین لحظه در راه اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نکرد، مصیبتی الیم و ضایعه ای عظیم است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی عمر پربرکت خویش را در راه مجد و عظمت اسلام وانقلاب اسلامی صرف کرد و در هر مسؤولیتی که قرار گرفت ‌، همواره همراه ولایت فقیه و متکی به مردم بود.

آثار و خدمات ایشان چه به لحاظ علمی و چه به لحاظ عملی به ویژه در دوران مبارزه، پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، همواره در اذهان مردم شریف ایران  اسلامی، جاودان خواهد ماند.

این ضایعه مولمه را به پیشگاه حضرت ولی عصر( عج)، رهبر معظم انقلاب،  رئیس محترم جمهوری،  حوزه های علمیه، یادگاران دفاع مقدس، بیت معزز آن فقیدسعید ، امت ایران اسلامی  ومردم شریف استان ، تسلیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی، علو درجات و برای بازماندگان،صبرجمیل واجر جزیل مسألت داریم./979/101/ب2

ارسال نظرات