۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۴۷۲۸۴۱

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در ایلام در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
آیت‌الله رفسنجانی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در پیامی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الر حمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم نستوه، مبارز خستگی ناپذیر، یار دیرین امام و رهبری آیت الله حاج شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی بسیار جانسوز و حزین بود. این یار انقلاب همواره در طول عمر خویش ستونی برای انقلاب و سرداری برای سازندگی بود و پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامى قرار داشت.

ایشان که از پیشتازان حرکت انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بودند و عمر پربرکت خود را در راه ترویج اسلام، مکتب تشیع، آرمان های امام خمینی(ره) و اهداف رهبر معظم انقلاب سپری کردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از انقلاب با قبول مسؤولیت‌های مختلف نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند و خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.

اینجانب درگذشت این فقید سعید را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفته و غفران و مزید رحمت الهی را برای آن مرحوم مسألت می‌نمایم./101/879/ب1

ارسال نظرات