۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۴۷۲۸۰۵

نماینده ولی فقیه در هند ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

نماينده ولي فقيه در هند با صدور پیامی درگذشت آيت الله هاشمي رفسنجاني را به مقام معظم رهبر تسلیت گفت.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی پور نماینده ولی فقیه در هندوستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدي مهدوي پور نماينده ولي فقيه در هند با صدور پیامی درگذشت آيت الله هاشمي رفسنجاني را به مقام معظم رھبری و خانوادہ این فقید تسلیت گفت.

در این پیام آمدہ است:

انالله وانا اليه راجعون

درگذشت عالم رباني و يار ديرين انقلاب اسلامي و مجاهد خستگي ناپذير آیت الله هاشمي رفسنجاني رضوان الله تعالي عليه را به مقام معظم رهبري حفظه الله و امت شهيد پرور و همه مجاهدان راستين در اقصي نقاط عالم تسليت عرض مي كنم. اين شخصيت بي نظير توانست در پديد آوردن اين انقلاب و ياري رساندن به حضرت امام خميني (ره) و به ثمررساندن اين حركت عظيم تاريخي نقش موثر و قابل توجهي ايفا کرده و بعد از انقلاب در جايگاه اركان اصلي آن و پايه گذاري نهادهاي بنيادين كشور و در مسؤليت هاي خطير از جمله شوراي انقلاب و رياست مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان و از همه مهمتر فرماندهي جنگ در دوران دفاع مقدس، منشا خدمات بي بديلي شد.

هاشمي، مفسر بزرگ قران و مجاهدي شجاع و مديري با سعه صدر و تدبير و هوشمند بود و در سالهاي اخير كه مسؤوليت مجمع تشخيص مصلحت نظام را به عهده داشت همه تلاش او در جهت وحدت بخشي به نيروهاي انقلاب بود و علي رغم اختلاف نظر در مواردي با رهبر عاليقدر انقلاب، هيچگاه از اطاعت عملي با مقام ولايت فقيه دريغ نكرد و همواره بر تبعيت از معظم له پافشاري داشت.

روحش شاد و يادش ماندگار باد. والسلام./988/ب101/د

ارسال نظرات