۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۷۲۸۰۰

پیام تسلیت آیت الله علما و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله رفسنجانی

آیت الله علما و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه طی پیامهای جداگانه ای با اشاره به سوابق انقلابی آیت الله رفسنجانی درگذشت وی را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه طی پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند، متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر و یار دیرین امام و رهبری، که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره)، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید و امت حزب الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه ارادتمندان ایشان تسلیت می گویم.

مبارزات این مجاهد خستگی ناپذیر  که با تحمل سالها شکنجه در راه پیروزی و اسقرار جمهوری اسلامی متحمل شدندستودنی است. همچنین تلاش و جدیت ایشان درحفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس حافظه مردم این مرز بوم نخواهد رفت. 

لذا برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بیت معظم ایشان صبر و اجر جزیل را خواهانم.

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز طی پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر فقدان یار دیرین امام و رهبری، مجاهد مبارز، سیاستمدار بارز و انسان آزاده و آزاد اندیش حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تالم عمیق شده، تاسف و تاثری وسیع بر جانمان شد.

هیچ ایرانی قدرشناس و انسان منصفی نمی تواند برآنچه هاشمی در سالهای عمر پربارشان برای این انقلاب، مردم و کشور به انجام رسانده چشم بپوشد و سختی ها و رنج هایی را که بر آن مرد بزرگ رفته نبیند.

اینجانب از سوی خود و مردم اهل سنت کرمانشاه ارتحال جانسوز آن روحانی متخلق به اخلاق اسلام ناب و اندیشه ورز عمل گرا و دلسوز و توانا را به محضر مقام معظم رهبری، بيت مكرم ايشان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت می گویم.

خداوند حق آن مجاهدتها را برما حلال فرماید و روح بلند آن سفر کرده سرافراز و بزرگمرد تاریخ ساز را در جوار صلحا و شهدا به آرامش برساند./101/857/ب1

ارسال نظرات