۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۷۲۷۹۷
امام جمعه بابل:

خدمت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انقلاب فراموش ناشدنی است

امام جمعه بابل آیت الله هاشمی رفسنجانی را از موثرترین نیروهای انقلاب دانست و گفت: خدمات و تلاش های مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سنگر انقلاب برای امت ما فراموش ناشدنی است.
امام جمعه بابل

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از چهره های مبارز قبل از انقلاب و از شاگردان امام راحل بود که هیچگاه تحمل سختی ها و شکنجه های وی از سوی عوامل رژیم پهلوی از یاد ما نمی رود.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام راحل و بعد از ایشان مقام معظم رهبری بود.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل با بیان این مطلب که آیت الله هاشمی رفسنجانی از ذخایر انقلاب بود، تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از تحمل شکنجه های فراوان از سوی عوامل رژیم شاه و مبارزه سخت برای بنیان گذاری نظام اسلامی، پس از انقلاب نیز از چهره های دلسوز انقلاب در مسؤولیتهای مختلف به شمار می رفت.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره قبل و بعد از انقلاب در کنار ولایت بود و تلاشهای وی در مجلس خبرگان رهبری در انتخاب مقام معظم رهبری فراموش ناشدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی با پذیرش مسؤولیتهای سنگین به ویژه فرماندهی جنگ، یکی از ارکان مهم فرماندهی در دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی تروریست های منافقین در اول انقلاب مورد سوء قصد قرار گرفت اما با الطاف خفیه الهی حیات وی برای خدمت رسانی به سنگر انقلاب باقی ماند.

امام جمعه بابل آیت الله هاشمی رفسنجانی را از موثرترین نیروهای انقلاب دانست و گفت: از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت خاصه را برای آن مرحوم طلب می کنیم و امیدواریم که روحش با امام راحل و شهدا محشور شود.

وی ادامه داد: آيت الله هاشمی در سنگر ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمات ارزنده ای را برای سیاست های کلی نظام و جهت گیری های کشور برای پیشرفت انجام داد./302/1313/ب1

ارسال نظرات