۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۴۷۲۷۹۱
استاد حوزه علمیه:

ماهواره‌ها و فضای مجازی از عوامل فتنه هستند

استاد حوزه علمیه گفت: ماهواره‌ها و فضای مجازی از عوامل فتنه هستند و مثل یک موج به سوی ما می‌آیند تا هویت دینی و اعتقادی را از مردم بگیرید و اگر هوشیار نباشیم از ما می‌گیرد.
آیت الله سید ضیاءالدین طباطبایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله سید ضیاءالدین طباطبایی، مدرس حوزه علمیه در مراسم شب وفات حضرت معصومه(س) که امشب در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) زاهدان برگزار شد، گفت: حضرت معصومه درسال 173 هجری قمری در مدینه به دنیا آمدند.

وی ادامه داد: یک سال بعد از اینکه امام رضا(ع) را به خراسان آوردند حضرت معصومه(س) به قصد دیدار برادرش حرکت کرد، زمانی که ایشان به شهر ساوه رسیدند حاکم آن زمان که از این موضوع با خبر شده بوده تعدادی را راهی کرد تا یاران آن حضرت بکشند و ایشان بیمار شدند.

مدرس حوزه افزود: زمانی که حضرت معصومه به شهر قم وارد شدند، جمع کثیری از مردم قم به استقبال ایشان آمدند و پس از چند روز در شهر قم رحلت کردند.

وی با اشاره به وظیفه ما در برابر قرآن بیان کرد: ما برای قرآن شناسی وظیفه داریم؛ این وظیفه از طرف خداوند و پیامبر سفارش شده است و ما باید قرآن را یاد داشته باشیم و این یکی دیگر از وظایف ما مسلمانان است.

آیت الله طباطبایی خاطرنشان کرد: هنگامی که امواج فتنه های آخر زمان به سوی ما می‌آید باید رو به قرآن بیاوریم؛ ماهواره‌ها و فضای مجازی یکی از عوامل فتنه هستند و مثل یک موج به سوی ما می‌آیند تا هویت دینی و اعتقادی را از مردم بگیرید و اگر هوشیار نباشیم از ما می‌گیرد.

وی یادآور شد: اگر یک روحانی این ماهواره‌ها را نگاه کند و هوشیار نباشد، منحرف می‌شود و باید جوان‌ها بیشتر مراقب دست‌های پشت پرده باشند، این‌ها را دشمن برای ما آورده است.

مدرس حوزه علمیه ابراز داشت: مؤمن در آخر الزمان بالاتر از زمان پیامبر است و حفظ ایمان در آخرالزمان بسیار سخت است، انسان می‌تواند در یک روز تمام مسائل شرعی را یاد بگیرد ولی حفظ کردن آن مهم‌تر از یاد گرفتن آن است.

وی در پایان با اشاره به ظهور امام زمان(عج) افزود: تا زمانی که ما لیاقت بودن در دولت او را پیدا نکنیم امام زمان(عج) ظهور نمی‌کند؛ زمانی که امام زمان(عج) ظهور کند همه بر زیر یک پرچم هستند و یکی از علایم ظهور امام زمان(عج) نرفتن به حج است./202/831/ب1

ارسال نظرات