۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۷۲۷۸۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

ملت ایران هیچ‌گاه در برابر دشمنان منفعل نمی‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم ایران در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، گفت: دشمنان هر اندازه تلاش کنند ملت ایران هیچ‌گاه به حاشیه نرفته و تماشاگر و منفعل نخواهد شد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی بزرگ‌ترین هدیه الهی به مردم ایران بود، افزود: همان‌گونه که امام راحل فرمود انقلاب اسلامی تحول الهی و نعمتی بود که خداوند متعال در عصر فعلی به ما ارزانی داشت؛ ازاین‌رو همه باید شکرگزار و قدردان این نعمت باشیم.

وی با اشاره به اینکه شکرگزاری سه مرحله قلبی، زبانی و عملی دارد، افزود: انقلاب اسلامی ایران با هویت دینی و با جوهره ارزشهای الهی شکل گرفت و به پیروزی رسید؛ به همین دلیل لازم است همه آن را به‌درستی بشناسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی اقتصادی و سیاسی به معنای مرسوم آن در دنیا نبود بلکه انقلابی الهی و دینی بود که با خود انقلاب و تحول در حوزه سیاست و اقتصاد را به همراه آورد.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی با تأکید بر معرفی و شناساندن درست انقلاب اسلامی به نسلهای جدید و آتی کشور، خاطرنشان کرد: انقلاب ما انفجار نور بود و همه ما را به‌سوی نور و روشنایی دعوت کرد؛ ازاین‌رو باید تلاش کرده و آن را به‌درستی به نسلهای بعدی منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طول حدود چهار دهه گذشته از عمر انقلاب اسلامی مردم ما همیشه در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حاضر بوده‌اند، افزود: ملت ایران نشان داده که هیچ‌گاه به حاشیه نرفته و تماشاگر و منفعل نخواهد شد؛ به همین دلیل دشمنان باید آگاه باشند که این ملت برای همیشه ارزشهای والای انقلاب و نظام اسلامی را حفظ و حراست می‌کند.

به گفته رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی ما ملتی منفعل نبوده و نیستیم و هیچ‌گاه هم به دشمن اجازه نمی‌دهیم ما را منفعل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در خاتمه با تأکید بر گرامیداشت پرشور و شعور ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: 22 بهمن روز تولی و تبری بوده و مردم با حضور خود در مراسم این روز نشان می‌دهند شکرگزار نعمت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی هستند./202/9314/ب1

ارسال نظرات