۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۲۷۸۶
امام جمعه کوهرنگ:

فقدان آیت الله هاشمی برای نظام اسلامی جبران ناپذیر است

امام جمعه کوهرنگ با تسلیت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، وی را یک انسان بزرگ و انقلابی دانست و گفت: به یقین فقدان آیت الله هاشمی برای نظام اسلامی جبران ناپذیر است.
رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تسلیت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ایشان را یک انسان بزرگ و انقلابی دانست و افزود: به یقین فقدان آیت الله هاشمی برای نظام اسلامی جبران ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مدیون خدمات و مجاهدتهای این عالم وارسته و خستگی ناپذیر است، گفت: به یقین فقدان این مجاهد نستوه یک ضایعه بزرگ و دلخراش برای حوزه های علمیه و نظام اسلامی خواهد بود.

امام جمعه کوهرنگ زندگی آیت الله هاشمی را به سه فصل بزرگ تقسیم کرد و ابراز کرد: فصل نخست زندگی ایشان به زمان قبل از انقلاب و مجاهدتهای ایشان در مبارزه با رژیم شاهنشاهی مربوط می شود که الحق نقش سازنده و مدبرانه ای را ایفا کردند.

این مقام مسؤول، دوران جنگ را دومین فصل زندگی آیت الله هاشمی بیان کرد و ادامه داد: ایشان در آن دوران مسؤولیت جنگ را بر عهده داشتند و نماینده امام در جنگ بودند که توانستند به خوبی این دوران را مدیریت و هدایت کنند.

حجت الاسلام طباطبایی، سومین فصل زندگی مرحوم آیت الله هاشمی را دوران بعد از انقلاب بیان و خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی در این دوران با قبول مسؤولیتهای کلان و کلیدی نقش مهم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و استقرار و استحکام پایه های آن ایفا کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ با تأکید بر اینکه نگاه مدیریتی این عالم وارسته باید الگویی برای سایر مسؤولان قرار گیرد، ابراز کرد: آیت الله هاشمی یکی از ستونهای نظام اسلامی بودند که باید نامش برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی بدرخشد.

وی در پایان به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی رحلت آیت الله هاشمی اشاره کرد و گفت: رهبری با این پیام برای مرحوم هاشمی سنگ تمام گذاشتند و نشان دادن که با آیت الله هاشمی رفیق دیرینه بودند./302/9457/ب1

ارسال نظرات