۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۷۲۷۷۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی/ مبلغان با مهربانی در دل‌ها نفوذ کنند

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه دشمن سعی می‌کند با نفوذ خود واژه‌های انقلاب را عوض کند، نیاز امروز جامعه را ترویج فرهنگ انقلابی دانست.
حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، ۱۹ دی‌ماه در جمع كاركنان این سازمان با بیان اینكه دشمن سعی می‌کند با نفوذ خود واژه‌های انقلاب را عوض کند، گفت: ترویج فرهنگ انقلابی نیاز امروز جامعه اسلامی است.

وی با تصریح اینكه تلاش دشمن در جهت ایجاد تفرقه میان مردم و روحانیت است، گفت: دشمن از این طریق تلاش می‌كند تا اعتقادات ملت ایران را تغییر دهد و بدین طریق سبك زندگی ایرانی ـ اسلامی را دگرگون كند.

حجت‌الاسلام مهرابی با بیان اینکه همه همکاران سازمان تبلیغات اسلامی سربازان جبهه فرهنگی هستند، گفت: دست‌اندركاران سازمان تبلیغات اسلامی باید به سهم خود باید ترویج دهنده فرهنگ مهدویت باشند و این فرهنگ را برای مردم تبیین کنند.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه مبلغان باید با مهربانی بر دل‌ها حکومت و نفوذ کنند، تأکید کرد: باید از موازی کاری فرهنگی جلوگیری کنیم و مراقب باشیم دستگاه‌های فرهنگی مقابل هم قرار نگیرند.

وی اظهار كرد: باید با تحقیق در آیات قرآن کریم آیات مربوط به فرهنگ و سبک زندگی را برای مردم بیان کنیم چرا که یکی از مشکلات در خانواده‌ها الگوپذیری از منابع غربی است.

حجت‌الاسلام مهرابی در پایان با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی ذهن نوجوان و جوان ما، ولایت و خانواده را نشانه گرفته است، گفت: دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است./101/919/ب1

ارسال نظرات