۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۴۷۲۷۶۶
امام جمعه پلدختر:

اتحاد و همبستگی ملت رمز ماندگاری انقلاب است

امام جمعه پلدختر با یادآوری اتحاد و همبستگی ملت که به رهبری امام راحل و در سایه ایمان و توکل به خدا انقلاب را به ثمر نشاندند، گفت: امروز نیز همین اتحاد و همبستگی در حفظ و بقای انقلاب مؤثر است.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، عصر امروز در نشست ستاد هماهنگی و برنامه ‌ریزی دهه فجر شهرستان پلدختر دهه فجر را فرصتی برای تبیین ارزشها و آشنایی با دستاوردهای نظام دانست و گفت: با برنامه ریزی صحیح باید در این راستا گام برداشت.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم افزود: دستاوردهای انقلاب باید برای نسل جوان و نوجوان بازگو و در سایه بصیرت افزایی جلوی دسیسه های دشمن گرفته شود.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و در سایه ایمان به خدا، اتحاد و همبستگی انقلاب را به پیروزی رساندند، خاطرنشان کرد: امروز نیز رمز ماندگاری انقلاب ایمان، اتحاد و همبستگی ملت ایران و تبعیت از فرمایشات رهبری است.

وی حفظ وحدت و همبستگی در جامعه امروز را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برای حفظ و حراست از انقلاب و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب مسؤولان نظام باید بر حفظ وحدت اهتمام ورزند.

حجت الاسلام سوری یادآور شد: ملت ایران به تأسی از صاحب محرم در مقابل ظلم و ستم حکومت ستمشاهی ایستادگی کردند و با ریختن خونهای زیادی ماهیت حکومت ظالم را برچیدند و دست استکبار جهانی و ایادی آن را از چپاول و غارت اموال کشور کوتاه کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما حراست و حفاظت از انقلاب و بقای آن است و این امر در سایه وحدت امکان پذیر است، تصریح کرد: استقامت و پایداری در ایمان به خدا، پرهیز از اختلافات، حفظ اتحاد و همبستگی بین ملت در سایه و محوریت رهبری است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه حکومت انقلاب اسلامی بر پایه ایده‌های دینی حرکت کرد، یادآور شد: انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی که رمز پیروزی انقلاب بود امروز نیز رمز بقای نظام است.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه‌ برنامه ‌ریزی‌های دهه فجر عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با رعایت شئونات اسلامی، انقلابی و در شأن و منزلت امام راحل و شهدا برگزار شود.

تشکیل 17 کمیته ستاد دهه فجر در پلدختر

حجت الاسلام سوری با اشاره به تشکیل 17 کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان پلدختر گفت: کمیته بسیج و نیروهای مسلح، همیاری و تشکلهای مردمی، فرهنگی و هنری، ارتباطات و اطلاع‌ رسانی، روستایی و عشایر، کمیته دانشجویی، ایثارگران، کودک و نوجوان، کارگری و کارآفرینی، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش‌آموزان از جمله این کمیته‌ها هستند./202/9459/ب1

ارسال نظرات