۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۴۷۲۷۵۷

ثبت نام ترم زمستانه مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت آغاز شد

مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) حرم حضرت معصومه(س) در رشته های حفظ، تفسیر، مفاهیم و سایر رشته های قرآنی برای ترم زمستان از خواهران ثبت نام می کند.
قرآن

زهرا سادات مؤذن، مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز ثبت نام دوره های قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) ویژه خواهران و برادران گفت: این دوره های قرآنی شامل، حفظ، تفسیر، ترجمه، مفاهیم و قرائت قرآن کریم می شود.

وی همچنین از ثبت نام در رشته های حفظ نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و سایر رشته های قرآنی در این مرکز خبر داد.

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به برگزاری کلاس های قرائت قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در مرکز قرآن حدیث ادامه داد: کودکان و نوجوانان بالای هشت سال می توانند در دوره های قرآنی مرکز قرآن و حدیث به عنوان قرآن آموز ثبت نام کنند.

مؤذن همچنین از ثبت نام قرآن آموزان در دوره های تجوید خبرداد، گفت: در حال حاضر مرکز قرآن و حدیث در سطوح مختلف دوره های تجوید قرآن را برگزار می کند و دوره های تربیت مربی تجوید نیز به صورت همزمان برای قرآن آموزان درحال برگزاری است.

وی افزود: همچنین دوره های تخصصی تفسیر به صورت بلند مدت در مرکز قرآن و حدیث در حال برگزاری است و علاقه مندان برای ثبت نام در رشته های مختلف مرکز قرآن و حدیث می توانند از ۲۵ تا۳۰ دی ماه به مرکز قرآن و حدیث واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کنند.

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) ادامه داد: همچنین علاقه مندان برای اطلاع دقیق از دوره های قرآنی و مدرسان این دوره ها می توانند با شماره های ۳۷۱۷۵۵۷۱ و ۳۷۱۷۵۵۰۴ تماس بگیرند.

مؤذن ادامه داد: ۲۵ تا ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ثبت نام در دوره های قرآنی مرکز قرآن و حدیث بوده و با توجه به محدودیت کلاس های اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این دوره ها ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: زمان برگزاری دوره های قرآنی و اساتید این مرکز متعاقبا از طریق پیامک و کانال تلگرام مرکز قرآن و حدیث به شرکت کنندگان در دوره ها اطلاع رسانی خواهد شد و علاقه مندان برای اطلاع از این برنامه می توانند به سایت مقدس آستان حضرت معصومه(س) به آدرس http://amfm.ir مراجعه کنند./968/302/ب3

ارسال نظرات