۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۷۲۷۳۹
حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام:

نقش سپاه انسجام بخشی و دفاع از ارزش‌‌های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش ارزشمند سپاه، گفت: نقش سپاه انسجام بخش و تلاشگرانه در جهت نگاه داشتن انقلاب در عرصه و مدافع ارزش های انقلاب، اسلام و راه امام(ره) و شهدا است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) این استان که با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار و سپاهیان استان در مجتمع فرهنگی تفریحی لاله شهرکرد برگزار شد، با بیان این مطلب و اینکه رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور در عرصه‌های گوناگون مانند اجرایی، فرهنگی، سیاسی، وزارت خارجه و نیروهای مسلح امیرانی دارد، اظهار کرد: اگر این امیران تحت نظر امیر سرافراز نظام اعمال خود را به خوبی مدیریت کنند نظام به خوبی راه خود را ادامه خواهد داد در غیر این صورت دچار گره و مشکل خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به نامه امیر مؤمنان(ع) به کمیل بن زیاد نخعی، فرماندار هیت از حوالی بغداد، اشاره کرد و افزود: با آنکه کمیل از انسان‌های بالنده و اصحاب خوب اسلام بود اما امام علی(ع) نامه تندی به او نوشت و وی را از کوتاهی در کارهایش سرزنش کرد.

وی با اشاره به اینکه کمیل اشتباه محاسباتی انجام داده و از محدوده خود خارج شده بود و این سبب حمله معاویه به هیت و کشتار مسلمانان شد، تصریح کرد: اگر عرصه داخلی رها شود دشمنان سوء استفاده خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه امام علی(ع) کمیل را پل و بازوی دشمن خواند و تصریح کرد: کسانی که در این مدت رفتند برای کاهش مذاکرات و برای دشمن پل شدند و دشمن تحریم‌ها را شدت بخشید چه جوابی دارند؟ کسانی که ظرفیت‌های داخلی را رها کردند و دل به بیرون دادند چه جوابی دارند؟

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه افسران نباید کاری کنند که امیر وارد عرصه شود، افزود: چرا کاری کنیم که رهبری به عنوان امیر جامعه اسلامی وارد شود و در سیاست خارجی دخالت کند؟

وی با بیان اینکه افسران جامعه اسلامی باید به گونه‌ای عمل کنند که امیر خیالش راحت باشد، گفت: هر کس در هر مسؤولیتی باید امانت‌داری خوب برای نظام اسلامی باشد و تلاشگرانه برای خدمت به اسلام و انقلاب و رهبری بکوشد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نقش ارزشمند سپاه گفت: نقش سپاه انسجام بخش و تلاشگرانه در جهت نگاه داشتن انقلاب در عرصه و مدافع ارزش های انقلاب، اسلام و راه امام(ره) و شهدا است.

وی در پایان از تلاش‌های سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) این استان تشکر کرد و افزود: در برگزاری کنگره عظیم شهدای چهارمحال و بختیاری همه دستگاه‌ها سهیم بودند اما سپاه استان اصلی‌ترین نقش را در آن داشت و این نشان از به هم پیوستگی حول یک محور در استان است که امیدواریم روز به روز قوی‌تر شود./202/9457/ب1

ارسال نظرات