۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۴۷۲۷۲۸

برگزاری دوره غیر حضوری مهدویت در حرم حضرت معصومه

دوره غیر حضوری مهدویت با محوریت کتاب «نگین آفرینش» در آستان حضرت معصومه(س) ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.
مهدویت

علی اصغر کارشناس، مسؤول آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین فعالیت های واحد غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) نشر معارف قرآنی و دینی با محوریت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سطح جامعه است، گفت: واحد غیر حضوری با استناد به دوره های برگزار شده در آستان بانوی کرامت اقدام به برگزاری دوره های غیر حضوری برای علاقه مندان می کند.

وی افزود: تفاوت دوره های غیر حضوری با دوره های حضوری در این است که نیاز به حضور معارف آموز در کارگاه آموزشی نبوده و معارف آموز با دریافت منابع دوره می تواند در آزمون دوره شرکت کرده و در صورتی قبولی در آزمون گواهینامه پایان دوره را از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) دریافت می کند.

وی افزود: در حال حاضر واحد غیر حضوری مشغول برگزاری دوره عمومی مهدویت برای برداران و خواهران  بوده و علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند به واحد غیر حضوری واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل کنند و یا می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۰ تماس بگیرند.

مسؤول آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: محتوای این دوره براساس کتاب «نگین آفرینش» جلد اول و دوم بوده و علاقه مندان می توانند با مطالعه این کتاب و شرکت در آزمون مربوطه گواهینامه ۵۰ ساعته آموزشی مهدویت را  از واحد غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) دریافت کنند.

کارشناس ادامه داد: علاقه مندان اعم از خواهران و برادران برای شرکت در این دوره می توانند همه روزه به غیر از روزهای تعطیل صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۴ به مرکز قرآن و حدیث، بخش آموزش های غیر حضوری واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کنند.

وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی غیر حضوری تفسیر، ترجمه، مفاهیم و اندیشه های رهبر معظم انقلاب و شهید مطهری به صورت غیر حضوری در آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبرداد، یادآور شد: دوره های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث به گونه ای تعریف شده است که هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای علاقه مندان نداشته و علاقه مندان به راحتی می توانند در این دوره شرکت کرده و گواهینامه قبولی در دوره را از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) دریافت کنند./968/302/ب3

ارسال نظرات