۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۷۲۷۲۲
پس از چندین سال وقفه؛

جلسه هم اندیشی مجمع طلاب شاهرودی حوزه علمیه خراسان برگزار شد

جلسه هم اندیشی مجمع طلاب و فضلای شاهرودی حوزه علمیه خراسان با حضور امام جمعه و مسؤول اداره تبلیغات این شهر در مشهد برگزار شد.
مجمع طلاب و فضلای شاهرودی حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا در مشهد، پس از سال ها وقفه که با درگذشت حجت الاسلام سید ابوالفضل میرفانی، نماینده مجمع طلاب شاهرودی در مشهد ایجاد شده بود جلسه مجمع طلاب و فضلای شاهرودی به همت و مدیریت حجت الاسلام علی محمدی شاهرودی و با حضور امام جمعه شاهرود و مسؤول اداره تبلیغات این شهر در سالن اجتماعات مسافرخانه شاهرودی ها از سر گفته شد.

در این جلسه حجت الاسلام محمدی دغدغه های طلاب شاهرود را در حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود، علما و بزرگان شاهرودی حاضر در حوزه علمیه خراسان مطرح ساخت و خواستار هماهنگی و وحدت و یکدلی بین طلاب و ادامه روند برگزاری جلسات به طور مرتب در فاصله زمانی حدقل سه ماه یکبار شد.

حجت الاسلام امینی گزارشی از اوضاع فرهنگی شهر و رونق حوزه های علمیه شاهرود ارائه کرد و خواستار حضور پر رنگ طلاب و فضلای شاهرودی مقیم مشهد در مناسبت های تبلیغی و آخر هر هفته در مساجد و روستاهای شاهرود شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور ارزشمند و علمی تبلیغی  طلاب و فضلای شاهرودی در سطح اول حوزه علمیه خراسان و رونق و برگزاری کرسی های دروس خارج فقه و اصول مهم حوزه علمیه مشهد از سوی علمای شاهرودی، از برنامه ریزی برای در نظر گرفتن حق ایاب و ذهاب برای حضور مبلغان شاهرودی مقیم مشهد در پنج شنبه و جمعه هر هفته برای تبلیغ و آموزش معارف دینی در مناطق مختلف شاهرود خبر داد و در ادامه ضمن استقبال از ادامه برگزاری این گونه جلسات، پیشنهاد تشکیل جلسات دعای ندبه یا کمیل برای ایجاد پیوند بیشتر بین طلاب را مطرح کرد.

وی در پایان ایجاد صندوق قرض الحسنه ای برای رفع مشکلات مالی طلاب شاهرودی و نیز حضور جمعی طلاب شاهرودی مشهد را به صورت اردویی در شاهرود بیان کرد و از حجت الاسلام محمدی شاهرودی، بانی برگزاری مجدد جلسات مجمع و استقبال و حضور انبوه طلاب و فضلای شاهرودی تشکر و قدردانی کرد./202/933/ب1

ارسال نظرات