۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۷۲۷۱۳
جامعه المصطفی العالمیه برگزار می‌کند؛

پنجمین جشنواره تبلیغی «کوثر»

پنجمین جشنواره تبلیغی، فرهنگی و هنری «کوثر» از سوی مرکز امور طلاب و خانواده‌ها و معاونت امور خانواده با همکاری اداره کل فرهنگی المصطفی(ص) برگزار می‌شود.
پنجمین جشنواره تبلیغی، فرهنگی و هنری«کوثر»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پنجمین جشنواره تبلیغی، فرهنگی و هنری«کوثر» از سوی مرکز امور طلاب و خانواده‌ها و معاونت امور خانواده با همکاری اداره کل فرهنگی المصطفی(ص) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این جشنواره بر محور چهار بخش برگزار خواهد شد که به شرح ذیل است:

نخستین بخش جشنواره تبلیغی، فرهنگی و هنری کوثر «حوزه مهارت‌های تبلیغی» مبنی بر خطابه و سخنوری، مرثیه خوانی و منبر حسینی، مصاحبه‌های رسانه ای، تدریس و کلاس داری و بیان احکام است.

«حوزه مهارت‌های مدیریت فرهنگی» دومین عنوان این جشنواره،  شامل بخش‌های مدیریت مؤسسات و نهاد‌های فرهنگی، مدیریت انجمن‌های فرهنگی، مدیریت مراکز خیریه و اجتماعی و مدیریت هیأت‌های مذهبی خواهد بود.

سومین بخش این جشنواره« حوزه مهارت‌های رسانه‌ای» است که عناوین آن عبارتند از فیلم کوتاه، نماهنگ و کلیپ، وبلاگ و وب سایت، دوبله و زیر نویس، شبکه‌های اجتماعی، مجری‌گری و خبرنگاری، نشریات(مکتوب و الکترونیک) و نرم‌افزار(موبایل و رایانه).

همچنین بخش چهارم این جشنواره «حوزه مهارت‌های فرهنگی و هنری» نام دارد که شامل شعر، داستان‌های کوتاه و بلند، قطعه ادبی، گزارشنویسی، خاطره نویسی، خوشنویسی، فیلم‌نامه و نمایش‌نامه، گرافیک، طراحی و نقاشی، تذهیب، عکاسی، کاریکاتور، بافتنی، گل‌چینی، روبان‌دوزی، کیف‌دوزی با چرم است.

مخاطبین پنجمین جشنواره تبلیغی، فرهنگی و هنری«کوثر» عبارتند از همسران و فرزندان(دختر و پسر) غیرطلبه بالای 10 سال طلاب غیر ایرانی المصطفی(ص)(دارای پرونده جاری)، همسران و فرزندان مجرد فارغ‌التحصیل از واحد‌های آموزشی المصطفی(ص).

بانوان و فرزندان مجرد شاغل به تحصیل، فقط می‌توانند در رشته‌های غیر مشترک با جشنواره طوبی، شرکت کنند، اما ناگفته نماند در رشته‌های مشترک، مشروط بر عدم شرکت اثر در جشنواره طوبی، امکان حضور وجود دارد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 دی‌ماه سال جاری با مراجعه به مرکز امور طلاب و خانواده‌ها، طبقه همکف، بخش خواهران واقع در خیابان ساحلی بعد از فروشگاه کوثر، آموزشگاه حضرت فاطمه‌(س)، مدارس هجرت و توحید و مجتمع‌های مسکونی مرکز امور طلاب و خانواده‌ها در این جشنواره نام‌نویسی کنند.

شایان ذکر است، این جشنواره 19 تا 21 بهمن‌ماه سال جاری هر روز ساعت 9 تا 19 برگزار خواهد شد و در پایان به نفرات برتر از هر ملیت، جوایز ویژه به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود./841/302/ب3

ارسال نظرات