۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۷۲۶۹۶
جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه:

بزرگ‌‌ترین اشتباه در مذاکرات هسته ای، اعتماد به آمریکا بود

سردار نجات با بیان اینکه بزرگترین اشتباه ما در جریان مذاکرات هسته ای اعتماد به آمریکا بود، گفت: ما به تمام تعهدات خود عمل کرده ایم و متاسفانه با انجام برجام هم تحریم ها برداشته نشده است.
سردار حسین نجات، جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین نجات، جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه، ظهر امروز در مراسم سی امین سالگرد شهادت شهید میرحسینی و شهدای کربلای پنج که در مصلی شهرستان زابل برگزار شد، گفت: دفاع مقدس دفاعی بود که مسیر تاریخ و مسیر بشریت را عوض کرد.

جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه تصریح کرد: جای جای دفاع مقدس حماسه مردانی به چشم می‌خورد که کانون گرم خانواده، میز مدرسه و دانشگاه را رها کرده اند و برای دفاع از سرزمین خود به جنگ رفته اند.

سردار نجات خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یعنی مادرانی که یک فرزند بیشتر نداشتند و آن را با اشک و آه تقدیم اسلام کردند.

وی با بیان اینکه کشور عراق در زمان جنگ تنها نبود افزود: دلارهای عربستان و قطر، هواپیماهای فرانسه و بمب‌های شیمیایی آلمان، همه و همه پشتیبان عراق بودند.

جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه ایران از سال 1358 تحریم بوده، عنوان کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی تحریم بودیم و هیچ کشوری به ما سلاح نمی داد اما به همت شهدا چون سر خم نکردیم مقابل دشمن پیروز شدیم.

وی ادامه داد: امروزه در جای جای منطقه از قبیل لبنان، سوریه و فلسطین نام حاج قاسم سلیمانی در کنار نام سید حسن نصرالله و امام خمینی(ره) افتخار آفرین شده است.

سردار نجات تصریح کرد: از 38 سال گذشته تاکنون با مثلث زر، زور و تزویر می جنگیم که اضلاع آن را لیبرال سرمایه داری آمریکا، ارتجاع عرب و رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران امید به تجزیه کشور ما براساس قومیت های مختلف دارند، عنوان کرد: دشمنان به تفرقه افکنی بین قوم های مختلف موجود در کشور پرداخته بودند اما موفق نشدند و به همین دلیل جریان منافقین را علم کردند.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه افزود: دشمنان ایران فتنه سال 88 را راه انداختند که با درایت رهبر انقلاب اسلامی دوباره در انجام خواسته خود شکست خوردند.

وی با بیان اینکه بزرگترین اشتباه ما در جریان مذاکرات هسته ای اعتماد به آمریکا بود افزود: ما به تمام تعهدات خود عمل کرده ایم و متاسفانه با انجام برجام هم تحریم ها برداشته نشده است.

سردار نجات ادامه داد: امروز دشمن از طریق تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی در حال جنگیدن با ایران اسلامی است؛ چرا که خواسته آنها این است که مردم به خاطر تحریم مقابل نظام بایستند و جلوی آمریکا سر خم کنند.

وی عنوان کرد: دشمن اکنون با استفاده از تهاجم فرهنگی جوانان را مورد هدف قرار داده تا بر روی باور آنها تاثیر گذارد که آنها قدرت خود را در برابر آمریکا از دست بدهد./202/831/ب1

ارسال نظرات