۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۷۲۶۵۱
معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول:

دوره های ضمن خدمت آشنایی با روش های جدید تدریس و کلاس داری برگزار شود

معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول برگزاری دوره های ضمن خدمت آشنایی با روش های جدید تدریس و کلاس داری برای اساتید مدارس علمیه را از سوی مرکز مدیریت و معاونت پژوهش استان خواستار شد.
پژوهش

حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در پی هماهنگی های صورت گرفته با معاونت پژوهش استان دوره دانش افزایی در مدرسه مذکور برگزار خواهد شد، ابراز داشت: این دوره با حضور دو استاد از استان قم برای اساتید دارای سطح1، 2 و 3 مدارس شمال خوزستان برگزار و زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول با بیان این که دوره دانش افزایی به مدت دو روز و در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد، گفت: در پایان نیز آزمونی برگزار و مدرک پایان دوره اعطا خواهد شد که از خود مدرسه نیز 25 استاد حضور خواهند یافت.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری زنگ پژوهش در نیمسال دوم تحصیلی اظهار داشت: در این باره از اساتید مدرسه حاضر در دوره دانش افزایی استان برای کلاس های پژوهشی در پایه های مختلف تحصیلی بهره خواهیم برد.

حجت الاسلام خسروی فر با بیان این که در زنگ پژوهش از 3 استاد برای کلاس های پژوهشی استفاده می شود، عنوان کرد: برگزاری مستمر، کیفیت دار و افزایش دوره های دانش افزایی در سراسر مدرسه های علمیه استان بسیار ضروری است.

وی با بیان این که در دوره دانش افزایی برگزار شده در اهواز روش های تدریس جدیدی بیان شد، گفت: متأسفانه بسیاری از اساتید به صورت سنتی کلاس داری می کنند و برگزاری برای اساتید مدارس علمیه دوره های ضمن خدمت آشنایی با روش های جدید تدریس و کلاس داری را خواستار هستیم./9456/302/ب3

ارسال نظرات