۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۷۲۶۴۹
نجابت:

جبهه نیروهای انقلاب مطالبات مردم را نمایندگی کند

فعال سیاسی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید با جلب اعتماد مردم مطالبات عمومی آنها را نمایندگی کند.
احمد نجابت

حسین نجابت نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت وحدت و همگرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: در توده مردم نسبت به جناح‌ها و احزاب سیاسی مقداری بی‌اعتمادی وجود دارد به همین علت کار برای این جبهه سخت می‌شود.

وی افزود: اگر این دوستان بتوانند از افراط و تفریط پرهیز کرده و آنچه قانون اساسی کشور ایجاب می‌کند را جز مطالبات خود قرار دهند به تدریج اعتماد مردم را جلب می‌کنند.

نجابت ادامه داد: با توجه به این که این جبهه مردمی، داوطلب هیچ نوع سمت و منصب نیستند اعتماد عمومی را بهتر جلب کرده و با این نیروی پیش‌برنده کاری کنند که هر کس سر کار آمد نتواند این جریان را نادیده بگیرد.

نماینده سابق مجلس عنوان کرد: این جبهه باید با عملکرد و موضع‌گیری صحیح اعتماد مردم را نسبت به صداقت و رفتار خود جلب کرده و مطالبات عمومی آنها را طوری نمایندگی کند که هر کس در آینده رئیس جمهور کشور شد نتواند این جریان را ندیده بگیرد.

وی درباره موانع وحدت و همگرایی این جبهه ابراز کرد: بزرگترین مانع در این است که یک گروه یا جناح سیاسی بخواهد محاسبات جناحی و سیاسی خود را به اهداف گروه ترجیح دهد.

نجابت افزود: اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آن وحدت، همگرایی و وفاق لازم  را نداشته باشند نمی‌توانند مطالبات عمومی را نمایندگی کند.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: اعتمادسازی و جلب آراء مردمی بزرگ ترین دغدغه این گروه برای وحدت و همگرایی است که باید بتوانند طی چند هفته آتی مسائل را خوب تبین کرده موانع را از سر راه بردارند.

وی درباره نحوه جلب اعتماد مردم، خاطرنشان کرد: اصل مهم در جلب اعتماد مردم بستگی به برنامه‌ای دارد که این جبهه مردمی در صحبت‌ها و موضع‌گیری‌های خود ارائه می‌دهد، اکثریت افراد این جبهه موضع‌گیری سیاسی معتدلی در حیات اجتماعی خود داشتند و مردم می‌توانند به اینها تکیه کنند./807/ت302/ج

ارسال نظرات