۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۷۲۶۴۰
امام جمعه خرمشهر:

سرپوشی بر ناکامی ها دلیل هجمه به قوه قضائیه است

امام جمعه خرمشهر هجمه های اخیر علیه قوه قضائیه را در جهت سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها و جلوگیری از برخورد با حقوق بگیران نجومی دانست.
حجت الاسلام سيد عبدالنبي موسوي، امام جمعه خرمشهر

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هجمه های صورت گرفته علیه قوه قضاییه ابراز داشت: انقلاب اسلامی در سایه وحدت، یکپارچگی و یکدلی مسؤولان نظام اسلامی به ویژه قوای سه گانه و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب به رویارویی با جبهه استکبار و خدمت رسانی به ملت ایران و رشد چشمگیری دست یافته است.

امام جمعه خرمشهر با بیان این که دشمن در پی اختلاف افکنی میان مسؤولان، مردم و مسؤولان و ضربه زدن به خط مشی های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مصلحت نیست که مسؤولان به ویژه رؤسای قوا در برابر هم قرار گیرند و به دامن زدن بحران ها و مشکلات بپردازند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر همکاری همه ارگان ها و نهادها با قوه مجریه خاطرنشان کرد: فعالیت خوب و ارزنده این قوه در کاهش مشکلات مردم تأثیر بسزایی دارد اما با توجه به این که دولت کنونی نگاه و تلاش خود را در این باره معطوف سیاست خارجی کرد به سرانجام نرسید.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان این که دولت بحث برجام و مذاکره با آمریکا را در راستای گره گشایی از مشکلات کشور برشمرد، عنوان کرد: توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر آن بود که از خلال مذاکره چیزی عاید کشور نخواهد شد اما این مسؤولان پس از مشاهده عدم نتیجه و همچنین با توجه به در پیش بودن انتخابات به آشفته سازی فضای جامعه رو آوردند.

وی هجمه به قوه قضاییه را در راستای سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها دانست و افزود: این اقدام برای انحراف اذهان عمومی از ناکامی های دولت در طی سه سال گذشته است و هجمه های اخیر علیه قوه قضاییه به ویژه رییس آن در راستای کشاندن افکار به امور حاشیه ای و بی توجهی به عملکرد ضعیف در مسائل اجرایی است تا برای انتخابات پیش رو جایگاهی داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر اهتمام قوه قضاییه به حقوق های نجومی و برخورد با متخلفان را دلیل دیگر این هجمه ها برشمرد و گفت: این فضاسازی برای جلوگیری از برخورد با متخلفان دانه درشت دارای حقوق های نجومی است و به دلیل ارتباط با حقوق بگیران نجومی مانع از اقدامات مثبت این قوه می شوند./302/9456/ب1

ارسال نظرات