۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۷۲۶۳۵
مشاور رسانه ای تولیت حرم حضرت معصومه:

استفاده از ابزار هنری مؤثرترین روش برای انتقال معارف اهل بیت است

مشاور رسانه ای تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: استفاده از ابزار هنری مؤثرترین روش برای انتقال معارف اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام فاطمی نسب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام فاطمی نسب امروز در دومین سوگواره کریمه اهل بیت(ع) در کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) روستای چاه خرگ از توابع دهستان شمیل بندرعباس با اشاره به آثار و برکات وجود مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در کشور ایران و شهر مقدس قم گفت: به برکت وجود حضرت معصومه(ع)، قم به مرکز نشر معارف اهل بیت(ع) تبدیل شده و امروز معارف اهل بیت(ع) از این شهر به سراسر عالم منتشر می شود.

وی همچنین به جایگاه رفیع حضرت معصومه(س) نزد ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و افزود: امام رضا(ع) در روایتی، ثواب زیارت کریمه را برابر با زیارت خود نام می برند.

مشاور رسانه ای تولیت حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: اقدام کانون حضرت معصومه(س) که با ابزار هنری کودکان و نوجوانان را با سیره و معارف کریمه اهل بیت آشنا می سازد، حرکتی بسیار ارزشمند و توفیقی الهی است.
 
حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی و شهری به عنوان یکی از قدرت های مهم و موثر نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و بیان داشت: امروز کانون های مساجد با مدیریت امام جماعت و بهره مندی از ظرفیت عظیم نسل جوان مومن، متعهد و خوش فکر موثرترین تشکل مردم نهاد در سطح کشور محسوب می شوند که بیش از پیش باید مورد حمایت مسؤولان قرار گیرند.

این مشاور رسانه ای تولیت حرم حضرت معصومه(س) به بررسی زوایای دیگر زندگانی کریمه اهل بیت پرداخت و بر مطالعه نسل جوان در راستای شناخت هرچه بیشتر سیره علمی و عملی آن حضرت تاکید کرد.
 
مداحی سیدعلی حسینی نژاد از مداحان حرم حضرت معصومه(س)، بازدید از نمایشگاه آثار هنری مرتبط با سوگواره کریمه اهل بیت، رونمایی از پوستر فراخوان بخش هنری این سوگواره و بازدید از کارگاه پخت نان محلی نذری از دیگر برنامه ها بود.

پس از اتمام این مراسم، کاروان خادمان حرم حضرت معصومه(س) همزمان با خانواده شهیده همایونی از شهدای اربعین سامرا در روستای سرخنگی دیدار کردند./202/851/ب1

ارسال نظرات