۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۷۲۶۲۳
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان کاشان:

هيئات مذهبي بازوي تواناي انقلاب اسلامي هستند

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان گفت: هيئات مذهبي همواره بازوي تواناي انقلاب اسلامي در برابر تمام مشکلات و سختي هايي بودند که از سوی دشمنان و اجانب بر ملت ايران تحميل مي شد.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني صبح امروز در نشست کميته تشکلهاي ديني دهه فجر شهرستان کاشان در اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان، گفت: هيئات مذهبي در بهمن ماه ۵۷ انقلاب اسلامي را با ايثار و شهادت و مجاهدتي مثال زدني ياري کردند و با هدايت هاي امام راحل با ايستادگي در مقابل رژيم منحوس و سفاک شاهنشاهي در پيروزي انقلاب سهم شايسته اي ايفا کردند.

وي جشن هاي دهه فجر را تجديد بيعت با آرمانهاي انقلاب و تاکيد بر استمرار آن اهداف دانست و خاطر نشان کرد: مشارکت هيئات مذهبي در برپايي جشن هاي مردمي مهمترين نماد مردمي بودن اين جشن ملي است که مي تواند به فراخور نسل ‌هاي مختلف برگزار شود و همه اقشار جامعه را تحت پوشش قرار دهد.

به گفته وي، هيئات مذهبي همواره بازوي تواناي انقلاب اسلامي در برابر تمام مشکلات و سختي هايي بودند که از سوی دشمنان و اجانب بر ملت ايران تحميل مي‌شد.  

حجت الاسلام حسيني همچنين برگزاري جشن هاي ايام الله دهه فجر را پاسخي مناسبت به توطئه هاي صهيونيسم، آمريکا و انگليس دانست و افزود: امروز دشمنان اسلام به‌ويژه صهيونيسم، آمريکا و انگليس در دوران تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي سعي در کمرنگ کردن برنامه هاي انقلاب و سکولار کردن جامعه دارند و در تلاشند دستاوردهاي انقلاب اسلامي را براي نسل چهارم وارونه به تصوير بکشند.

رييس ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبتهاي مذهبي‌کاشان، با بيان اينکه با امداد الهي، امام خميني(ره) توانست ملت ايران را از بند استبداد و استعمار رها کند، گفت: رهبري امام خميني(ره) و خون شهيدان، کشور ما را از نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهي نجات داد و نظامي مبتني بر امامت و ولايت در جامعه حاکم کرد.

حجت‌الاسلام حسيني ادامه داد: ما بايد قدردان اين نعمت بزرگ باشيم و بدانيم که انقلاب اسلامي با بهاي سنگيني به دست ما رسيده است و برگزاري اين جشن ها سبب قوت قلب و شادي دوستداران انقلاب و ياس دشمنان مي‌شود./202/1307/ب1

ارسال نظرات