۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۴۷۲۶۰۵
امام جمعه ماهان:

جوانان انقلابی برای ترویج اسلام ناب از فضای مجازی استفاده کنند

حجت الاسلام محمد زاده گفت: در کشور ما عده ای از جوانان انقلابی استفاده درست و مثبت از این فضا را نمی دانند از این رو ما باید محیط را برای آموزش درست این افراد فراهم کنیم و آنها بتوانند برای ترویج اسلام از این فضا استفاده کنند.
امام جمعه ماهان

حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: امروزه فضای مجازی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است متاسفانه در جامعه به بهترین وجه استفاده نمی شود از این رو عده ای از افراد که در این زمینه آگاهی کامل را دارند و متخصص هستند باید در این عرصه وارد شوند و از این فرصت استفاده کنند.

وی ادامه داد: امروزه باید از فضای مجازی برای ترویج اسلام ناب استفاده کرد و همچنین دشمن با استفاده از این فضا به اسلام ضربه می زند ازاین رو ما باید با استفاده از همین فضا در مقابل دشمن بایستیم و اجازه ندهیم که به اهداف شوم خود برسد.

امام جمعه ماهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در قم به خوبی از این فضا استفاده می شود اما متاسفانه در دیگر شهرستان ها به حد مطلوب از این فضا استفاده مثبت نمی کنند و ما باید این کار را در شهرستان ها نیز توسعه دهیم.

حجت الاسلام محمد زاده تصریح کرد: در کشور ما عده ای از جوانان انقلابی استفاده درست و مثبت از این فضا را نمی دانند از این رو ما باید محیط را برای آموزش درست این افراد فراهم کنیم و آنها بتوانند برای ترویج اسلام از این فضا استفاده کنند.

وی بیان کرد: در کشور ما باید افرادی باشند و بتوانند از این فضا برای پاسخگویی به شبهات مردم  و ملت استفاده کنند و خوشبختانه امروزه بسیاری از طلاب در قم و نیروهای انقلابی در دیگر شهرها به شبهات مردم با استفاده از همین فضا پاسخ می دهند و این کار روز به روز بیشتر و بهتر می شود.

حجت الاسلام محمد زاده در پایان گفت: اگر ما بخواهیم کاری در جامعه انجام دهیم باید از دانش آموزان خود شروع کنیم و با آموزش دادن به آنها در جامعه استفاده مثبت از این فضا را فرهنگ سازی کنیم و همچنین باید در خانواده نیز این کار را تکرار کنیم و والدین نیز باید با همکاری یکدیگر در این کار شرکت کند./302/866/ب1

ارسال نظرات