۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۷۲۵۹۳
مدرس حوزه علمیه:

وحدت نیروهای ارزشی تهديدها را به فرصت تبديل می كند

مدرس حوزه علمیه، وحدت و همگرایی بین نیروهای ارزشی را امری ضروری خواند و  گفت: وحدت نیروهای ارزشی سبب می شود تا آنان  دلسوزانه پيگير اهداف انقلاب باشند و تهديدها را به فرصت تبديل كنند.
حجت الاسلام احمد غلامی مدرس حوزه علمیه

حجت الاسلام احمد غلامی مدرس حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با تاکید بر لزوم حفظ وحدت ملی گفت: تفرقه‌ افکنی یکی از سیاست‌ های دشمن است، امام راحل حفظ و ارتقای وحدت در بین اقشار مختلف جامعه را بسیار مهم و ضروری می ‌دانستند.

وی افزود: يكي از اصولي که سبب همگرايي و حل و فصل مشكلات جامعه می شود وحدت نيروهاي ارزشي و دلسوز انقلاب است كه انقلاب را از خود مي دانند.

مدرس حوزه علمیه تصریح کرد: وحدت نیروهای ارزشی سبب می شود دلسوزانه پيگير اهداف انقلاب باشند و تهديدها را به فرصت تبديل كنند.

حجت الاسلام غلامی، همچنین هر تلاش مثبتی که سبب افزایش همگرایی و وحدت عمومی اجتماعی شود را پسندیده خواند.

وی ابراز داشت: نیروهای ارزشی به دلیل پایبندی به انقلاب اسلامی، همه هستي خود را تقديم آن مي كنند.

مدرس دانشگاه در ادامه با تاکید بر اینکه، راهی جز وحدت و تفاهم بین نیروهای ارزشی نیست، گفت: نيروهاي ارزشي و دلسوز مدافع نظام و انقلاب هستند، از این رو وحدت و همگرایی آنان ضروري است.

حجت الاسلام غلامی، سهم خواهي از انقلاب و پُست و مقام را از موانع وحدت خواند و اذعان داشت: خيرخواهانه بودن تصميمات سنجيده، پرهيز از افراطي گري و تفريط گري و موضع گيري منطقي و عالمانه از جمله برکات وحدت و همگرایی است.

وی در ادامه، تقويت جبهه انقلاب اسلامي، رشد فضائل اخلاقي در جامعه، ساختن كشور و بي نياز كردن آن از بيگانگان، تقويت معيشت و عزت مردم، مبارزه بي امان با استكبار و تبعيت از ولايت فقِيه و همچنین جلوگيري از فتنه و انحراف از جمله برکات وحدت برشمرد.

مدرس حوزه علمیه در پایان، وحدت، همسویی، هم افزایی و همگرایی در جهت خیر و کمال جامعه اسلامی را یک دستور قرآنی دانست./302/851/ب1

ارسال نظرات