۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۷۲۵۷۰
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

نیروهای انقلابی برای جلوگیری از نفوذ نااهلان متحد شوند

نماینده مردم خوزستان در خبرگان تنها را مقابله با نفوذ نا اهلان را اتحاد نیروهای انقلابی دانست و گفت: افراد غیر انقلابی فرهنگ اشرافی گری و فرهنگ نفوذ فتنه گران و منافقان را مهیا و ضربه های سنگینی را به پیکر نظام و انقلاب اسلامی وارد می کنند.
آیت الله محسن حیدری آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی و ارزشی را امری مهم و ضروری خواند و گفت: بحث ضرورت وحدت و همگرایی از مسائل بدیهی به شمار می رود که هیچ بحثی در آن وجود ندارد.

وی افزود: عملا یکی از الزامات حدوث و پدید آمدن انقلاب اسلامی و استمرار آن وحدت و همگرایی است، محور وحدت و همگرایی بحث اسلامیت و انقلابی بودن است، همان عاملی که سبب شد ملت متحد شود و به ندای حضرت امام لبیک بگوید و آن انقلاب تاریخی را خلق کند معلول وحدت است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که تداوم انقلاب در راستای اهداف ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به برکت وحدت است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اخیرا محور وحدت را انقلابی بودن مطرح کردند چون تقابل دیگر بین چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نیست و معنای خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: الان تقابلی که وجود دارد بین انقلابی و غیر انقلابی است، کسانی که افکار اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای را قبول دارند انقلابی هستند و کسانی که این خط مشی را قبول ندارند غیر انقلابی هستند.

آیت الله حیدری با بیان این که متأسفانه در برخی شرایط غیر انقلابی ها به نوعی حاکمیت را به دست می گیرند، ابراز داشت: فرهنگ اشرافی گری و فرهنگ نفوذ فتنه گران و منافقان را مهیا و ضربه های سنگینی را به پیکر نظام و انقلاب اسلامی وارد می کنند.

وی عنوان کرد: تنها راه ممانعت از جریانات فاسد این است که نیروهای انقلابی متحد شوند و دچار تعدد و تکثر نشوند، اختلاف سلیقه هایی وجود دارد اما همه نیروهای انقلابی باید از اختلافات و مسائل سلیقه ای عبور کنند و به اصول حقیقی انقلاب توجه داشته باشند، امید است که ان شاءالله تغییر پیدا کند و نیروهای انقلابی و حزب اللهی مدیریت کشور را در دست بگیرند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات