۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۷۲۵۶۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خبررسانی می تواند سرنوشت یک جامعه را رقم بزند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسأله خبررسانی بزرگترین خدمت در پیروزی یک جامعه و یا بدترین مانع در راه آرمان های یک جامعه است، خبررسانی می تواند سرنوشت یک جامعه را رقم بزند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه شنبه در همایش خبرنگاران و فعالان رسانه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: کلمه رسانه در فارسی با ابلاغ و تبلیغ در ماده عربی همسو است، این همان القائات است که گاهی برای انسان عاقل و متدین که شغل رسانه در اختیار گرفته است القای الهی می شود.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه نباید بترسند و نباید تهدید و تطمیع شوند، گفت: در جامعه امروز بشری همه باید تلاش کنند و یک نوع خدمت در مقابل صدها خدمتی که می گیرند ارائه دهند، ما در جامعه صدها خدمت را دریافت می کنیم و عقل به انسان می گوید ما نیز یک خدمت سالم را ارائه دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فطرت بشر بر اساس حق، عقل و انصاف است و انحراف در مقابل این فطرت نوعی بیماری است، افزود: باید اصحاب رسانه تلاش کنند بر اساس عدل در خبررسانی به جامعه خود بدون هیچ گونه کم فروشی خدمت ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: مسأله خبررسانی بزرگترین خدمت در پیروزی یک جامعه و یا بدترین مانع در راه آرمان های یک جامعه است، خبررسانی می تواند سرنوشت یک جامعه را رقم بزند.

وی ادامه داد: در دنیا مشاهده می کنیم گاهی برای القای باطل سرمایه گذاری های زیادی صورت می گیرد و از ابزارهای مختلف برای اینکه باطل را حق جلوه دهند استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بدتر از جنایت هایی که مستکبران جهانی انجام می دهند آن است که رسانه ها این جنایت ها را در وجدان مردم عادی جلوه بدهند، خاطرنشان کرد: شیطان تنها ابلیس نیست بلکه آمریکا هم شیطان بزرگی است و امام(ره) نیز غرب را به سرکردگی آمریکا شیطان بزرگ می نامیدند./880/202/ب2

ارسال نظرات