۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۴۷۲۵۶۳
معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور مطرح کرد؛

پیروزی در دوران 8 سال دفاع مقدس اصلی‌ترین دستاورد نظام

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور، پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دوران 8 سال دفاع مقدس مهم‌ترین و اصلی‌ترین دستاوردهای نظام دانست و گفت: حفظ انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس وظیفه اصلی مسؤولان است و نباید اجازه داده شود این دوران باشکوه تحریف شوند.
محمد تقی عصار معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سرتیپ دوم پاسدار محمد تقی عصار، معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی که در سالن آمفی‌تئاتر این اداره کل برگزار شد، بیان کرد: جریان ها و عملیات های هشت سال دفاع مقدس باید برای جوانان بازگو شود.

عصار با تأکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی باید بیش از پیش با آثار دفاع مقدس آشنایی پیداکنند، گفت: آثار دفاع مقدس باید در اختیار نسل جوان و نسلی که آن دوران را درک نکرده‌اند، قرار گیرد و این اثرهای ماندگار مقدس باید نگهداری، حفظ و نشر پیدا کند تا همگان به خوبی از این مهم بهره مند شوند.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور، پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دوران 8 سال دفاع مقدس را مهم‌ترین و اصلی‌ترین دستاوردهای نظام دانست و بیان کرد: حفظ انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس وظیفه اصلی مسؤولان است و نباید اجازه داده شود این دوران باشکوه تحریف شوند.

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

عصار آثار هشت سال دفاع مقدس را نماد ولایتمداری، جهاد در راه خدا و ایثار گری های ملت سلحشور ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز آثار هشت سال دفاع مقدس باید به خوبی حراست شود و همجنین آرمان های رزمندگان اسلام باید بین نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی تشریح شود. 

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وظیفه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را برعهده دارد، اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مسیر ترویج و گسترش فرهنگ دوران دفاع مقدس در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان  به خوبی نقش آفرینی می کند.

برگزاری کنگره سرداران، امیران و بیش از 7 هزار شهید دوران دفاع مقدس

عصار با اشاره به نقش مهم ادارات و نهادها در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، گفت:  ادارات کل استان ها وظیفه دارند نسبت به انعکاس جریان ها و ارزش های جنگ تحمیلی برنامه ریزی های کاربردی داشته باشند و در این امر خطیر از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس استفاده کنند.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور با اشاره به برگزاری کنگره سرداران، امیران و بیش از 7 هزار شهید دوران دفاع مقدس استان مرکزی در سال 1397، گفـت: از شهرداری و شورای اسلامی شهر انتظار می رود در راستای برگزاری کنگره سرداران، امیران و بیش از 7 هزار شهید دوران دفاع مقدس استان مرکزی همکاری کنند و این همکاری را یک افتخار بزرگ بدانند.

به گزارش رسا، در این مراسم مصطفی مشایخی به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی منصوب شد و از زحمات مدیرکل اسبق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تقدیر به عمل آمد ./842/202/ب2

ارسال نظرات