۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۷۲۵۵۵
مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت نقشه های شوم دشمن را خنثی می کند

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه 60 اتاق فکر در کشورهای غربی علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در حال فعالیت و به فکر ضربه زدن به کشور هستند، گفت: امروز باید با ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت نقشه های شوم دشمن را خنثی کرد.
مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، مصطفی مشایخی، مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی که در سالن آمفی‌تئاتر این اداره کل برگزار شد، بیان کرد: مقابله با توطئه ها و هجمه های فرهنگی بدخواهان در اولویت امور دستگاه های فرهنگی باشد.

فعالیت 60 اتاق فکر در کشورهای غربی علیه نظام جمهوری اسلامی

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه 60 اتاق فکر در کشورهای غربی علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در حال فعالیت و به فکر ضربه زدن به کشور هستند، اظهار داشت: امروز باید با ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت نقشه های شوم دشمن را خنثی کرد.

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند کشور ما کانون جهاد است، گفت: کشور ما جهاد در عرصه های مختلف همچون، جهاد علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و جهاد امنیتی است.

کار در حوزه فرهنگ، جهاد است

مشایخی افزود: اولویتی که مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد مشخص کردند جهاد فکری بود و ایشان همه اندیشمندان را دعوت کردند به پاسخگویی منطقی به شبهات گوناگونی که دشمنان در رسانه های گوناگون در حال ایجاد کردن هستند.

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه اولویت بعدی رهبر معظم انقلاب جهاد فرهنگی است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند کار در حوزه فرهنگ، جهاد است و هر فردی در حوزه هر اقدامی بتواند انجام دهد دقیقا قدم برداشتن در راه خدا است.

هجمه‌های ناجوانمردانه های دشمن در مسیر تحقق جنگ نرم

مشایخی با اشاره به فعالیت های دشمن در مسیر تحقق جنگ نرم، گفت: امروز شاهدیم دشمن در زمینه جنگ نرم از طریق راه های مختلف کشور را از این طریق نشانه گرفته‌اند و مورد هجمه‌های ناجوانمردانه قرار داده‌اند و باید با انسجام و همدلی در مقابل آنان ایستادگی کرد.

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در ادامه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضرورتی مهم دانست و بیان کرد: حفظ و نگهداری اسناد دوران دفاع مقدس می‌تواند در زمینه ساز ترویج و انتقال ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس به جامعه باشد.

شایان ذکر است، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با حضور سردار محمدتقی عصار معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، جمعی از مدیران ارشد استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان مرکزی برگزار گردید و مصطفی مشایخی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و مشاور فرهنگی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی منصوب شد./842/202/ب2

ارسال نظرات