۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۴۷۲۵۴۶
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

بازسازی عتبات عالیات بالاترین و بهترین خدمت برای رضای خداوند متعال

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه بازسازی عتبات عالیات بالاترین و بهترین خدمت برای رضای خداوند متعال است، گفت: خدمت رسانان بازسازی عتبات عالیات در راستای رفاه و آسودگی زائران به فعالیت می پردازند و این مهم توفیقی بزرگ و ماندگار محسوب می شود.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امام جمعه اراک عصر امروز در نشست با مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در اراک، بازسازی عتبات عالیات و رسیدگی به اماکن مقدسه نمونه بارزی از حرکت در مسیر تحکیم وحدت امت اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: اعضای و فعالان عرصه عتبات عالیات به سبب خدمت به زائران اجر عظیمی خواهند گرفت.

مشارکت در بازسازی عتبات عالیات و هدایت نذرورات

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه عتبات عالیات بالاترین و بهترین خدمت برای رضای خداوند متعال است، گفت: خدمت رسانان بازسازی عتبات عالیات در راستای رفاه و آسودگی زائران به فعالیت می پردازند و این مهم توفیقی بزرگ و ماندگار محسوب می شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه تدوین و اجرای برنامه های مؤثر در جذب نذورات و کمک های داوطلبانه مردمی موضوع مهمی است که ستاد بازسازی عتبات عالیات باید با برنامه ریزی به این موضوع بپردازد، تصریح کرد: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات و هدایت نذرورات به این حوزه، سرمایه ای بزرگ و ارزشمند است.

فعالیت مردم استان مرکزی در ستاد بازسازی عتبات عالیات

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بازسازی عتبات عالیات اقدامی‌ درمسیر تقویت پایه‌های قرآن و اهل بیت که پیامبر اکرم (ص) دانست و اظهار داشت: ماهیت زیارت اهل بیت(ع)، بندگی خداوند منطبق با هدایتگری ائمه(ع) است و باید اماکن مقدس برای زیارت و عاشقان اهل بیت(ع) آماده باشد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فعالیت های پسندیده و فعالانه مردم استان مرکزی، بیان کرد: فعالیت مردم استان مرکزی در کنار سابقه مذهبی این استان در ستاد بازسازی عتبات عالیات بر همگان آشکار است و در این راستا ستاد عتبات عالیات باید نسبت به شفاف‌سازی فعالیت خود و ارائه گزارش‌ها به مردم گام بردارد.

ملت ایران اسلامی طلایه داران مذهب مقدس تشیع

امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم مؤمن ایران اسلامی به عنوان طلایه داران مذهب مقدس تشیع نقش مهمی در بازسازی عتبات عالیات برعهده دارند، خاطرنشان کرد: مردم بزرگ ایران اسلامی همواره در تمامی زمینه ها ارادت خود را به خانواده بزرگ اهل بیت(ع) نشان داده اند و به این مهم افتخار کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: بیش از 10 سال است که مردم ایران اسلامی حرکت جدیدی را در بازسازی عتبات عالیات آغاز کرده اند که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بزرگان دینی در کشور عراق با موفقیت های خوبی همراه بوده است

به گزارش رسا، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از سال 1384، 2 سال پس از ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون در 150 پروژه مختلف از قبیل ساخت سقاخانه های حرم های امام موسی کاظم(ع) در شهر کاظمین، امام علی(ع) در شهر نجف و امام حسین(ع) در کربلا و ساخت صحن حضرت زهرا(س) در شهر نجف مشارکت داشته و ساخت ضریح ابراهیم مجاب(ع) و باب الرأس حضرت عباس(ع) نیز مهمترین فعالیت های این ستاد است./842/202/ب2

ارسال نظرات