۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۴۷۲۵۳۷
کلانتر زاده خبر داد؛

مهم‌ترین رویدادهای خبری حرم حضرت معصومه در سومین هفته دی‌ماه

رییس اداره تبلیغات و روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به این‌که حجت‌الاسلام اسماعیلی از سه‌شنبه تا جمعه ارائه مبانی ثقلین و احکام شرعی را در برنامه پیام حرم خواهد داشت، گفت: حجج‌الاسلام و المسلمین ماندگاری، حسینی قمی، ثمری، حسینی اراکی، رفیعی و فرحزاد به ترتیب سخنرانان آستان مقدس حضرت معصومه (س) در مراسم مذهبی پس از نماز مغرب و عشاء خواهند بود.
مهدی کلانتر زاده خخرویداد های خبری حرم مطهر حضرت معصومه 18 الی 23 دی ماه 95

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، برنامه‌های معارفی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از سوی اداره کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از تاریخ 18 دی‌ماه سال جاری الی 23 اعلام شد.

بر اساس این گزارش آیین نیایش صبح گاهی آستان مقدس حضرت معصومه(س) همه‌روزه با حضور حجت‌الاسلام قدرتی اجرا خواهد شد؛ این در حالی است که خطبه صبحگاهی از سوی حسن اسد الهی همه‌روزه ساعت 7 و 15 دقیقه قرائت خواهد شد.

گفتنی است که این هفته در آیین پیام حرم که همه‌روزه یک ساعت قبل از اذان ظهر در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود از سوی سخنرانان برجسته به بیان مبانی ثقلین و احکام شرعی پرداخته خواهد شد؛ این در حالی است که برنامه زمزم معرفت همانند هفته‌های گذشته همه‌روزه یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان برجسته علوم دین برگزار می‌شود که همزمان از شبکه سوم سیما و رادیو معارف پخش خواهد شد.

همچنین دعای توسل از سوی هیئت جانبازان قم 21 دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برقرار خواهد بود.

مهدی کلانتر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح اسامی کارشناسان حاضر در این برنامه‌ها پرداخت و اظهار داشت: حجت‌الاسلام قادری سخنرانی روزهای شنبه و یک‌شنبه پیام حرم را بر عهده دارد این در حالی است که روز دوشنبه دسته عزاداری خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) از مسجد امام حسن عسکری(ع) به‌سوی حرم مطهر به‌عنوان جایگزین این برنامه برگزار می‌شود.

رییس اداره تبلیغات و روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به این‌که حجت‌الاسلام اسماعیلی از سه‌شنبه تا جمعه ارائه مبانی ثقلین و احکام شرعی را در برنامه پیام حرم خواهد داشت، ابراز داشت: حجج‌الاسلام و المسلمین ماندگاری، حسینی قمی، ثمری، حسینی اراکی، رفیعی و فرحزاد به ترتیب سخنرانان آستان مقدس حضرت معصومه (س) در مراسم مذهبی پس از نماز مغرب و عشاء خواهند بود.

کلانتر زاده با بیان این‌که برنامه زمزم معرفت با موضوعات مختلف در زمان اعلام‌شده برگزار خواهد شد، گفت: حجج‌الاسلام وال مسلمین فلاحی، رستم نژاد، ظهیری، محمدی و کفیل کارشناسان این هفته آستان مقدس حضرت معصومه(س) در برنامه زمزم معرفت هستند.

گفتنی است که مراسم زیارت عاشور 23 دی‌ماه پس از نماز صبح در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد این در حالی است که دعای ندبه 24 دی‌ماه پس از نماز صبح در همین مکان برگزار خواهد شد./837/302/ب3

 

ارسال نظرات