۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۲۵۳۱
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مسؤولان و صاحب منصبان به جای ثروت اندوزی به فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه امروز در نظام اسلامی فقرا فقیرتر شده و مسؤولان و صاحب منصبان به فکر ثروت اندوزی هستند، گفت: این انقلاب کوخ نشینان است نه انقلاب کاخ نشینان، شرایط مردم مستمند سخت است.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی و معیشیتی مردم، اظهار داشت: این انقلاب، انقلاب کوخ نشینان است، نه آنکه انقلاب کاخ نشینان باشد و مردم مستمند در سختی زندگی کنند.

وی با بیان اینکه به جای آنکه مسؤولان به مسائل حاشیه ای چون کنسرتها توجه کنند و کشور را به حاشیه بکشانند، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند، ابراز داشت: مسؤولان باید برای حفظ و حراست از ارزشهای دینی و انقلابی و بهبود وضع معیشتی مردم تلاش کنند نه آنکه با موضوعاتی چون کنسرتها کشور را به هم بریزند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز بانکها در خدمت چه کسانی است؟ آیا در خدمت مردم هستند یا صاحبان قدرت و ثروت؟ اگر یکی از مردم عادی بخواهد وامی اخذ کند برای او غیر ممکن است، اما اگر یکی از این صاحبان قدرت و ثروت بخواهد وامی بگیرد هیچ شرط و مانعی برایش وجود نخواهد  داشت.

وی با بیان اینکه امروز عده ای نجومی بگیر، سرمایه دار و ثروتمند به دنبال ضربه به انقلاب هستند، ادامه داد: این عده به دنبال آن هستند که مردم را نیازمند و محتاج کرده و بر علیه نظام اسلامی قرار دهند، اینها به دنبال بهانه تراشی و ایجاد مشکل برای ضربه به انقلاب و اسلام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری انقلاب اسلامی ایران را انقلاب کوخ نشینان و مستضعفان دانست و گفت: این انقلاب مستضعفان است نه انقلاب گردن کلفتان و کاخ نشینان، امروز چه شده است که مستمندان و مستضعفان در این کشور جایی ندارند و این کشور محل تاراج مفسدان اقتصادی شده است.

وی با بیان اینکه امروز در نظام اسلامی فقرا فقیرتر شده اند، گفت: مسؤولان به جای آنکه به فکر ثروت اندوزی باشند به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند، مسؤولان برای حل مشکلات مردم به ناممکن ها می خورند، اما در حل مشکلات ثروتمندان و صاحبان قدرت راه های لازم را نیز درست می کنند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی مردم را گرفتار بروکراسی اداری نامردانه دانست و گفت: چرا باید نظام اسلامی دارای چنین وضعیتی باشد، مسؤولان چه می کنند و در چه حالی هستند؟ این نحوه خدمت در نظام اسلامی نیست، حقیقت آن است که تمامی بحثهای ما حواشی هستند و اصل که مردم باشد به حاشیه رانده شده اند.

وی با بیان اینکه مسؤولان کشور، استانها و شهرستانها باید پاسخ گو باشند، ادامه داد: مسؤولان باید پاسخ گو باشند، وضعیت روستاهای دور افتاده نامطلوب است اما  مسؤولان به جای حل مشکلات، مردم را محاکمه می کنند که چرا مشکلات خود را به گوش ائمه جمعه می رسانید، مسؤولان بدانند که این انقلاب، انقلاب کوخ نشینان است نه انقلاب کاخ نشینان و وظیفه تک تک آنان حل مشکلات مردم است./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات