۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۷۲۵۲۵
مدیر حوزه علمیه سنقر مطرح کرد؛

برنامه های ورزشی و تهذیبی از ضروریات حوزه های علمیه

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر برنامه های ورزشی و تهذیبی از ضروریات حوزه های علمیه دانست و گفت: هرچقدر طلاب از حیث روحی و جسمانی از سلامت و نشاط بیشتری برخوردار باشند قطعأ با جدیت و شادابی بیشتری به ترویج و نشر اندیشه های دین در جامعه می پردازند.
مدیر حوزه علمیه برادران سنقر مدیر حوزه علمیه برادران سنقر مدیر حوزه علمیه برادران سنقر مدیر حوزه علمیه برادران سنقر مدیر حوزه علمیه برادران سنقر مدیر حوزه علمیه برادران سنقر مدیر حوزه علمیه برادران سنقر مدیر حوزه علمیه برادران سنقر مدیر حوزه علمیه برادران سنقر مدیر حوزه علمیه برادران تهذیب نفس

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تشریح برنامه های طلاب و روحانیان حوزه علمیه شهرستان سنقر ابراز داشت: برنامه های تهذیبی، اخلاقی، فرهنگی، زیارتی و ورزشی در هفته گذشته در حوزه علمیه شهرستان سنقر برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر از برگزاری مسابقات فوتسال طلاب خبر داد و تصریح کرد: یک دوره مسابقات فوتسال در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین طلاب حوزه علمیه شهرستان سنقر برگزار شد.

استاد حوزه علمیه در ادامه تصریح کرد: دین اسلام همواره به سلامت روح و جسم مسلمانان تأکید فراوانی داشته است بنابراین طلاب و روحانیان که رهبران دینی در جامعه به شمار می روند باید به عنوان الگو در تمامی زمینه ها برای مردم و جامعه قرار گیرند.

وی مطرح کرد: هرچقدر طلاب از حیث روحی و جسمانی از سلامت و نشاط بیشتری برخوردار باشند قطعا با جدیت و شادابی بیشتری به ترویج و نشر اندیشه های دین در جامعه می پردازند.

این مسؤول یادآور شد: جام فوتسال حوزه علمیه شهرستان سنقر به مدت سه روز به طول انجامید و در پایان از تیمهای اول تا سوم با اهدا جوایزی تقدیر شد.

حجت الاسلام بنی عامریان در ادامه برنامه های تهذیبی، اخلاقی و زیارتی را نیز مورد نیاز طلاب دانست و اظهار داشت: طلاب با پیشرفت در علوم دینی باید اخلاق و اخلاص خویش را نیز ارتقاء بخشیده تا بتوانند الگویی کامل برای جامعه باشند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر عنوان داشت: طلاب حوزه علمیه شهرستان سنقر در اردویی سه روزه در شهر مقدس قم در برنامه های زیارتی، تهذیبی و اخلاقی شرکت کردند.

این مسؤول گفت: زیارت مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) و همچنین شرکت در جلسه اخلاق آیت الله جوادی آملی نیز بخشی دیگر از این اردوی سه روزه بود.

وی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه طلاب حوزه علمیه سنقر در سطح علمی و اخلاقی بالایی بسر می برند بنابراین مسؤولان حوزوی باید همواره طلاب را مورد حمایت خود قرار داده و رفتار و عملکردشان را در راستای پیشرفت علمی و اخلاقی مد نظر داشته باشند./302/857/ب1

ارسال نظرات