۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۷۲۵۰۰
همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسگری؛

دوره کوتاه مدت « اباالمهدی» در آستان مقدس حضرت معصومه در حال برگزاری است

مسؤول واحد مراسم و معارف آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری دوره کوتاه مدت «اباالمهدی(عج)» همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع)به مدت سه روز در آستان حضرت مصعومه(س) خبر داد.
ولادت امام حسن عسگری(ع)

قاسمی، مسؤول واحد مراسم و معارف آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره کوتاه مدت معارفی «ابالمهدی» همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) خبرداد، گفت: تدریس این دوره سه روزه را حجت الاسلام مهدی صبوی برعهده دارد.

وی افزود: این دوره کوتاه مدت از ۱۸ تا ۲۰ دیماه به مدت سه روز در سالن ولایت واقع در طبقه فوقانی صحن صاحب الزمان(عج) از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار شده و علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۴۱۰ برای ثبت نام در دوره تماس بگیرند.

مسؤول واحد مراسم و معارف آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه در این دوره ابعاد شخصیتی امام حسن عسگری(ع) مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: به شرکت کنندگان در این دوره در صورت قبولی گواهینامه حضور در دوره از سوی واحد فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اعطا خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: همچنین برنامه های رواق حضرت خدیجه(س) در سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) با محوریت بررسی ابعاد شخصیتی ایشان برگزار شده و مراسم مولود خوانی و مداحی نیز ویژه خواهران در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه جنگ های شادی همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) در رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) ویژه دختران کودک و نوجوان خبر داد.

مسؤول واحد مراسم و معارف آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به در پیش بودن ایام رحلت حضرت معصومه(س) افزود: برنامه های رواق کودک و نوجوان و برنامه های رواق حضرت خدیجه(س) همزمان با سالروز رحلت حضرت معصومه(س) نیز متناسب با این روز بوده و مراسم عزاداری و مداحی ویژه بانوان و کودکان و نوجوانان در این رواق ها برگزار خواهد شد.

قاسمی با تأکید بر اینکه برنامه های اجرا شده در رواق حضرت خدیجه(س) همواره با استقبال خوب بانوان زائر و مجاور همراه بوده است، یادآور شد: از آنجایی که اجرای ویژه برنامه های مذهبی در سایر نقاط کشور تنها در ایام خاص صورت گرفته و محدود به یک ایام خاص است اجرای برنامه های مداوم و مستمر در رواق حضرت خدیجه(س) زمینه ساز استقبال بانوان زائر شده و همین امر درخواست های نهادهای مختلف فرهنگی و مذهبی را برای افزایش ارتباط با واحد فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) به دنبال داشته است./968/302/ب3

ارسال نظرات