۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۴۷۲۳۸۰
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

ترویج تفکر بسیجی و جهادی بهترین راه برون رفت از مشکلات است

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه برخی مشکلات موجود در جامعه از روی بی‌تدبیری و ضعف مدیریت است، گفت: ترویج تفکر بسیجی و جهادی بهترین راه برون رفت از مشکلات است.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرگزاری رسا از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی شامگاه جمعه در جمع قشرهای مختلف مردم دامغان به میزبانی حسینیه اعظم معصوم زاده این شهر با تأکید بر اینکه حفظ ایمان انسان را در برابر مشکلات مقاوم می کند، افزود: ملتی که در سختی و مشکلات قرار گیرند رشد کرده و نیرومند می شوند که هشت سال دفاع مقدس و مشکلات خاصش از آن دست است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید برای کم کردن خطاها و جلوگیری از لغزش ها گام برداریم، تصریح کرد: یکی از راه های تحقق این مهم داشتن ارتباط با خدا است وگرنه انسان دگرگون و تغییر می کند و فطرت آن گم می شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با طرح این سوال که عده ای بیان می کنند آیا می شود جهان بدون سختی و مشکلات داشت، افزود: خالق این هستی و نظام خداوند رحمان و رحیم است وهمه ما باید به خداوند اتکا داشته تا از سختی ها و مشکلات به دور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی اضافه کرد: اگر ظلمی نباشد نورانیت وجود ندارد و اگر باطل نباشد حقی هم وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تربیت و سازندگی در فرزندان باید مهمترین محور خانواده ها باشد، اظهار داشت: خانواده در تربیت و پرورش فرزندان باید به سمت و سوی حرکت کنند که ایشان را به سمت مشکلات و سختی ها سوق داد و نباید همه چیز را به راحتی برایشان فراهم کرد تا سختی و مشکلات را لمس کنند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خاطر نشان کرد: وجود همه سختی ها و مشکلات امتحانی برای انسان ها بوده و باید تلاش کرد که از این امتحان الهی سربلند شویم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به جنایات داعش در منطقه افزود: آمریکا، اسرائیل و عربستان از طراحان و حامیان داعش در منطقه هستند و با دلارهای این کشورها امروز داعش دست به جنایت و کشتار می زند و خون انسان های بی گناه و مظلوم را می ریزد.

وی تصریح کرد: امروزه داعش و حامیان آنان با عنوان کردن نام اسلام در منطقه جنایت می کنند و اگر انسان ها از یاد و نام خداوند و ائمه ( س ) فاصله بگیرند به چنین موجودی تبدیل خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی از شهدا به عنوان سرمایه های نظام یاد و گفت:باید راه، سیره و روش آنان را ادامه دهیم./977/101/ب2

ارسال نظرات