۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۷۲۳۴۶
استاد حوزه علمیه بابل:

فتنه 88 هم از توهم پیروزی در انتخابات آغاز شد

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که فتنه 88 هم از توهم پیروزی در انتخابات آغاز شد، گفت: حتمی دانستن پیروزی یک فرد در انتخابات آینده ریاست جمهوری، تداعی کننده انتخابات سال 88 و زمینه سازی برای میدان آمدن دشمنان و ایجاد شکاف در کشور است.
محمد پور رمضان کراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد پوررمضان، استاد حوزه علمیه امشب در سید نظام الدین بندپی با گرامیداشت میلاد امام عسکری(ع)، گفت: امام عسکری(ع) در روایتی بر لزوم توجه به مال حلال و پرهیز از مال شبهه ناک تاکید کردند و این موضوع باید مورد توجه شیعیان و پیروان آن حضرت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسؤولی نسبت به کار و مسؤولیت خودش برای خدمت رسانی به مردم کوتاهی کند نیز مشمول مال شبهه ناک است، افزود: هر فرد در نظام جمهوری اسلامی برای خدمت کردن به مردم باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا کارایی این نظام مقدس بیشتر جلوه گر شود وگر نه عدم رضایت مردم و خداوند، حقوق دریافتی را دچار اشکال می کند.

امام جمعه گلوگاه با انتقاد از انتخاباتی شدن فضای کشور به ویژه از سوی مسؤولان دولت، خاطرنشان کرد: جای تعجب است که برخی از رسانه ها از همین الان پیروزی آقای روحانی را برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده حتمی می دانند که این مساله تداعی کننده انتخابات 88 و توهم پیروزی فرد شکست خورده در انتخابات بود.

وی ادامه داد: فتنه 88 هم از توهم پیروزی در انتخابات آغاز شد و اینگونه اظهار نظرها خلاف منافع کشور است زیرا زمینه را برای شکاف و بحران در کشور و نفوذ دشمنان فراهم می کند.

حجت الاسلام پوررمضان با اشاره به اینکه در ظاهر دولت در این ایام خدمت رسانی را شدت بخشیده است، گفت: چرا این روزها و نزدیک انتخابات همه انرژی دولت برای افتتاح پروژه ها صرف می شود.

وی افزود: خدمت در نظام اسلامی باید برای رضای الهی باشد نه اینکه سبب رای آوری برای دوره بعد شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این مطلب که نسل جوان امروز کشور توانمند ترآگاه تر و هوشمند تر از نسل اول انقلاب است، گفت: امروز نیازمند بها دادن به جوانان برومند، متعهد و دانشمند در کشور هستیم تا این انقلاب در مسیر شتابان خود برای تمدن بزرگ اسلامی حرکت کند.

وی با اشاره به دیدار اخیر دانش آموختگان یکی از دانشگاه های کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی و سخنان مهم معظم له در این خصوص، اظهار داشت: حرکت علمی در کشور باید با آرمانهای معنوی و انقلابی همراه باشد و نیازمند حرکتی مجاهدانه در این عرصه هستیم.

حجت الاسلام پوررمضان با بیان این جمله که الگو شدن انقلاب اسلامی تنها در سایه توجه به نیروهای بومی محقق می شود، تصریح کرد: امروز در غرب به دلیل توجه به مادیات و علم و عدم توجه به معنویت و شاهد از هم پاشیده شدن خانواده ها و افول ارزشها است و آمار بالای فساد اخلاقی و خودکشی ها به دلیل عدم توجه به مسائل اخلاقی در رفتارهای اجتماعی پدیدار شد./202/1313/ب1

ارسال نظرات