۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۴۷۲۳۱۶
رییس ستاد انتخابات استان مرکزی:

ستاد انتخابات در استان مرکزی آغاز به کار کرد

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه ستاد انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در استان مرکزی آغاز به کار کرد، گفت: دبیرخانه این ستاد از چهاردهم دی ماه به صورت رسمی دایر شد.
شکرالله حسن بیگی، عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور و رییس ستاد انتخابات استان مركزی 

شکرالله حسن بیگی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه ستاد انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در استان مرکزی آغاز به کار کرد، گفت: دبیرخانه این ستاد از چهاردهم دی ماه به صورت رسمی دایر شد.

ستاد انتخابات استان مرکزی 10 عضو اصلی دارد

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان مرکزی 10 عضو اصلی دارد، خاطر نشان کرد: نشست تخصصی نخستین ستاد انتخابات استان مرکزی با موضوع تشکیل ستادهای شهرستانی به زودی برگزار خواهد شد.

حسن بیگی در رابطه با کمیته های ششگانه اصلی ستاد انتخابات استان مرکزی، خاطر نشان کرد: کمیته های امنیتی، استعلامات و حراست، فناوری اطلاعات، پشتیبانی، حقوقی و اطلاع رسانی به عنوان کمیته های ششگانه اصلی ستاد انتخابات استان مرکزی دایر و احکام اعضای آنها نیز صادر شده است.

مردم حضوری آگاهانه در انتخابات داشته باشند

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه مردم باید حضوری پررنگ و آگاهانه در انتخابات داشته باشند، اظهار داشت: انتخابات سبب مشارکت مردمی در فرایند تصمیم سازی و مسائل کلان کشور می شود و در این راستا تمامی امکانات استان باید در انتخابات به کار گرفته شود.

حسن بیگی برگزاری انتخابات سالم و با نشاط را تکلیف مجریان انتخاباتی دانست و بیان کرد: حضور حداکثری تمام اقشار جامعه در انتخابات، همانند سال های گذشته به آسانی می تواند نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کند.

مجریان انتخاباتی قانونمداری را سر لوحه امور خود قرار دهند

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان داشت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با وزیر کشور توصیه های جدی و مهمی را درباره انتخابات داشتند و تاکید ویژه معظم له بر سلامت در انتخابات، تامین امنیت کامل، تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و رعایت مر قانون بوده است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی تنها قانون را تعیین کننده انتخابات در کشور دانست و خاطر نشان کرد: قانون در  تمامی بخش های انتخابات وجود دارد و مجریان انتخاباتی قانونمداری را سر لوحه امور خود قرار دهند.

به گزارش رسا، رفراندوم دوازدهم فروردين سال 1358 يكي از كم‌نظيرترين نمونه‌هاي مشاركت سياسي آرام و مترقيِ تاريخ قلمداد مي‌شود كه مردم با 98/2 درصد به نظام جمهوري اسلامي رأي مثبت دادند و پس از آن قانون اساسی کشورمان تدوین و تصویب شد./302/842/ب1

ارسال نظرات