۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۷۲۳۱۱
امام جمعه موقت زاهدان:

مقاومت تنها راه حل بحران سوریه است

امام جمعه موقت شهرستان زاهدان گفت: مقاومت، تنها راه حل بحران سوریه است و همانطور که می‌بینیم، با وجود همه حمایت‌های دنیای استکبار از تروریست‌ها، مقاومت مردم سوریه آنان را ناکام گذاشته است.
حجت الاسلام حمیدی امام جمعه موقت زاهدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 17 دی‌ماه، گفت: آزادسازی شهر راهبردی حلب، ضربه سنگینی به تروریست‌های تکفیری و حامیان بین‌المللی آنها وارد کرد.

امام جمعه موقت زاهدان اظهار کرد: همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) پس از آزادسازی خرمشهر، فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد؛ ما هم امروز باید بگوییم شهر حلب را خداوند آزاد کرد.

وی افزود: با وجود همه حمایت‌های مالی و نظامی که دنیای استکبار از تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق می‌کند، همچنان در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام هستند، زیرا مقاومت مردم سوریه مانع بزرگی بر سر راه آنان است.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه با اشاره به سالروز کشف حجاب به دستور رضاخان، بیان کرد: کشف حجاب، توطئه دنیای غرب برای از میان برداشتن حجاب و عفاف زنان ایرانی بود، اما با مخالفت و مقاومت روحانیان و همچنین مردم واقع شد و علی رغم قلدری نیروهای رضاخان، زنان ایرانی عفت پیشه کردند.

حجت‌الاسلام حمیدی افزود: ۲۱ دی ماه مصادف است با سالگرد شهادت شهید سعید احمدی روشن که در سال ۹۰ به دست دشمنان نظام به شهادت رسید. دشمنان نظام اسلامی سعی داشتند با ترور دانشمندان هسته‌ای ما، راه پیشرفت انقلاب را ببندند، اما با چنین جنایاتی، ملت ایران بیشتر و محکم‌تر به راه خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به مسأله گورخواب‌ها، اظهار داشت: طرح این مسائل نباید به گونه‌ای باشد که خدمات نظام را زیر سؤال برد و زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم کرد./202/831/ب1

ارسال نظرات