۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۴۷۲۳۰۵
به همت اتاق تبلیغ خراسان؛

ویژه نامه تبلیغی امام حسن عسکری منتشر شد

ویژه نامه تبلیغی امام حسن عسکری(ع) به همت کارگروه تهیه و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان منتشر شد.
حجت الاسلام هادی مشیری امام حسن عسکری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از انتشار ویژه نامه تبلیغی امام حسن عسکری(ع) خبر داد و گفت: این ویژه نامه تبلیغی به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) به همت کارگروه علمی پژوهشی تهیه و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان جمع آوری و بر روی پایگاه مجازی www.otaghfekr.ir  بارگزاری شده است.

حجت الاسلام مشیری گفت: موضوعات کار شده در این ویژه نامه عبارتند از؛ نمونه هایی از فضایل و سیره فردى امام عسکری(ع)، همگرایی دین و دانش در نگاه امام حسن عسکری(ع)، جایگاه اندیشه و عمل در سخنان امام حسن عسکری(ع) و نیز امام عسکری و استفاده از علوم غیبی، که همگی بر اساس نیاز روز جامعه تدوین شده است.

وی افزود: پیشوایی امام یازدهم کوتاه‌ترین دوره امامت، امام حسن عسکری علیه السلام در کلام اندیشمندان اهل سنت، ویژگی‌های شیعه رهنمودهای تربیتی از امام عسکری(ع)، پاسخهای امام حسن عسکری(ع) به 10 پرسش فقهی نیز از موضوعات کار شده در این ویژه نامه است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: سیری در سیره فردی و اجتماعی امام حسن عسکری علیه السلام، مناجاتهای دلنواز، دوران طاقت فرسا، هدایت با رفتار و کردار در سیره و سخن امام حسن عسکری علیه السلام نیز در این ویژه نامه آمده است.

وی افزود: از دیگر موضوعات، کرامت و معجزه در سیره امام عسکری علیه السلام، امام عسکری و مقابله با انحرافات، دیداری با امام حسن عسکری علیه السلام، حضرت عسکری علیه السلام طلایه ‏دار عبادت و عرفان و برخورد امراء با حرم عسکریین علیهم السلام است./302/933/ب1

ارسال نظرات