۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۷۲۲۹۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

زندگی امام رضا یک دوره مستمر جهادی و مبارزه سیاسی، اجتماعی و دینی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امام رضا(ع) زندگیشان یک دوره مستمر جهادی و مبارزه سیاسی، اجتماعی و دینی در راه آرمانها و تحقق ارزشها است.
حجت الاسلام مرویان حسینی

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمود مرویان حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در همایش «تبلیغ در فرهنگ رضوی» ویژه روحانیان مستقر و هجرت سراسر کشور از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ظهر امروز 17 دیماه در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) دارای فعالیتهای ارزشمند و متنوع است. 

وی با بیان اینکه اما در این جشنواره جای خالی یک کار پژوهشی که در عرصه تبلیغ باشد و با بدنه تبلیغ ارتباط برقرار کند، خالی بود، اظهار کرد: خوشبختانه امسال با استقبالی که از سوی این جشنواره صورت گرفت، زمینه های فراخوان پژوهشی در عرصه تبلیغ فراهم شد.

وی ادامه داد: با توجه به نظر هیأت علمی این جشنواره مقرر شد گروه مخاطبان این همایش مبلغان هجرت و استقرار سراسر کشور باشند که با سرمایه اسلام و جهاد عملی به گسترش دین در سراسر کشور همت دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه بخشی از فرهنگ دینی این سرزمین با مبلغان هجرت و استقرار گره خورده است، تصریح کرد: این جشنواره برای 5 هزار مبلغ هجرت و استقرار سراسر کشور طراحی شد که 200 مقاله ارزشمند به دبیرخانه ارسال شده است.

حجت الاسلام مرویان حسینی ادامه داد: این مقالات ارزیابی شد و 12 نفر از این تعداد به عنوان برگزیده های این جشنواره انتخاب شدند که با موضوعات روش های تبلیغ از سنت و سیره امام رضا(ع) است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه امام رضا(ع) زندگیشان یک دوره مستمر جهادی و مبارزه سیاسی، اجتماعی و دینی در راه آرمانها و تحقق ارزشها است، تصریح کرد: امیدواریم که دستاوردهای این همایش برای گسترش فرهنگ رضوی در سراسر کشور و در جهان اسلام مورد استفاده قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز رویداد  پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 که مشهد انتخاب شده است، اظهار کرد: این همایش در واقع یک رویکرد محتوایی و معنایی را برای این مناسبت یکساله فراهم می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: امید است که جایگاه فرهنگ رضوی در جذب دلها و رفتار به عنوان یک محور اساسی به انقلاب اسلامی در دنیای معاصر مدنظر باشد و نقش آفرینی و جریان تبلیغی کشور و غنی شدن آن در تقویت نظام امامت و ولی فقیه مؤثر باشد./202/934/ب1

ارسال نظرات