۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۴۷۲۲۱۹
نماینده مجلس:

وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب از دو قطبی شدن جامعه جلوگیری می‌کند

شهریاری گفت: وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب از دو قطبی شدن و بروز مشکلات احتمالی برای جامعه جلوگیری می‌کند.
حسینعلی شهریاری

حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک جبهه جدید است که نیروهای وفادار به انقلاب خارج از تفکرات جناحی و سیاسی خاص دور یکدیگر جمع شده اند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب دور همدیگر جمع شده اند از یاران انقلاب هستند، افزود: امیدواریم این افراد فراجناحی و خارج از هر تفکر در جهت پیشرفت نظام انقلاب حرکت کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه جامعه ما کم کم به سوی دوقطبی شدن حرکت می کند که این موضوع خطرات زیادی در پی خواهد داشت.

شهریاری با اشاره به اینکه جامعه اسلامی ما بیش از هر زمانی به وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی نیاز دارد، عنوان کرد: در تمام گروه های اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل تفکرات جناحی وجود دارد که امیدواریم این افرادی که برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام موجودت کرده اند در جهت حفظ انقلاب گام بردارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر این افراد خارج از تفکرات حزبی و جناحی گام بردارند قطعا وحدت بین آنها ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: وفاداری به انقلاب و ارزش های آن، حرکت در چارچوب قانون اساسی جز الزاماتی است که این جبهه باید داشته باشند.

وی بیان کرد: مانعی در وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب وجود ندارد مگر اینکه جناح های سیاسی احساس کنند این جبهه رقیب آنها است و به نوعی کارشکنی ناموفقی انجام دهند./302/831/ب1

ارسال نظرات