۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۷۲۲۱۷
فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن درصدد ایجاد دو قطبی میان مردم ایران است

سردار کریمیان گفت: دشمن در صدد ایجاد دو قطبی میان مردم ایران در آستانه انتخابات است؛ آفتی که انرژی مردم را به وسیله اختلافات داخلی از بین می برد و کار دشمن را راحت می کند.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در یادواره 36 شهید بخشایش و شهدای مدافع حرم که در مسجد جامع شهر بخشایش برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان نهایت تلاش خود را در راستای تفرقه‌افکنی میان مردم و مسؤولان به کار بسته‌اند.

وی با بیان این‌که استکبار جهانی ضمن اجرای توطئه نفوذ در ساختارهای نظام، به دنبال ایجاد گسست میان ملت و انقلاب است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین سرمایه نظام اسلامی ایران، مردم هستند، با این اوصاف؛ دشمنان به دنبال جدایی مردم از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران و ضربه به ساختارهای اصولی و اساسی نظام هستند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: امروز دشمن در صدد ایجاد دو قطبی میان مردم ایران در آستانه انتخابات است، آفتی که انرژی مردم را به وسیله اختلافات داخلی از بین می برد و کار دشمن را راحت می کند، ولی پیام ملت ایران به دشمن این است که در مقابل هر گونه اقدام دشمنان تا آخرین قطره خون خواهیم ایستاد.

سردار کریمیان با تأکید بر این‌که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت و شناخت توطئه های جدید دشمنان هستیم، گفت: بصیرت تنها با ولایت‌مداری حاصل می شود، آنان که مدعی تبعیت از راه امام و رهبری هستند؛ زمان آن رسیده که در میدان عمل ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری خود را نشان دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن تداوم انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: شهدای گمنام در اوج گمنامی در عرش الهی معروفند؛ ایمان، آگاهی و حسینی بودن از شاخصه های مهم شهدای عزیز است که راهشان را با آگاهی کامل انتخاب کردند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه هدف آسمانی، دوری از گناه و شهادت طلبی سه عنصر اصلی بود که شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را جاودانه کرده است، افزود: تداوم فرهنگ عاشورا، راه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، راهی است که شهادت، جانبازی و یتیم شدن را در پی دارد.

سردار کریمیان در ادامه با اشاره به مجاهدت شبانه‌روزی شهدای مدافع حرم اظهار داشت: اگر امروز در امنیت کامل به سر می بریم؛ باید قدرشناس این نعت الهی باشیم، شکرگزاری از نعمت امنیت تنها با ادامه راه شهدا، تبعیت از ولایت و حضور در صحنه محقق می شود./203/935/ب1

ارسال نظرات