۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۴۷۲۲۰۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

عبور کشور از بحران های پیش رو مستلزم همراهی مردم و مسؤولان است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز با گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دوست و دشمن بر قدرت ایران در حل و فصل معادلات بین المللی و منطقه ای اذعان دارند که نمونه بارز این موفقیت ها را در عراق و سوریه شاهد هستیم.
محسن رضایی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، محسن رضایی، دبیر مجمع مصلحت تشخیص نظام، شامگاه پنجشنبه در یادواره ۱۸۶ شهید بخش چوار از توابع استان ایلام اظهار داشت: دشمنان این نظام الهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اشکال مختلف تلاش کرده اند در صف نیروهای انقلاب فاصله ایجاد کرده و مردم را از عملکرد مسؤولان ناامید کنند.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب همواره بر لزوم وحدت و ایستادگی نیروهای نظام در یک جبهه واحد تاکید داشتند و رهبر معظم انقلاب نیز تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان و به ویژه آمریکایی ها و صهیونیزم بین الملل را تقویت نقاط مشترک و دوری از مسائل تفرقه آمیز عنوان می کنند و خوشبختانه تاکنون توانسته ایم با تمسک به ارزش های الهی و حرکت پشت سر ولایت فقیه بحران های ایجاد شده را پشت سر بگذاریم.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز نیز با گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دوست و دشمن بر قدرت ایران در حل و فصل معادلات بین المللی و منطقه ای اذعان دارند که نمونه بارز این موفقیت ها را در عراق و سوریه شاهد هستیم.

رضایی یادآور شد: دنیای استکبار با شکل دادن گروه های تکفیری و تروریستی سعی دارند اذهان امت اسلامی را از تجاوزگری رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین دور کنند و با ایجاد ناامنی به اهداف پلید خود که همانا گسترش اسلام واقعی است دست یابند، امروز شاهد هستیم آمریکایی با حمایت دلارهای رژیم های خودکامه عرب منطقه دست به چه جنایاتی در عراق، سوریه، یمن، بحرین می زنند ولی با عنایات الهی و حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی و ملت های آزاده به اهداف خود نخواهند رسید.

وی افزود: کشورهای منطقه چون ایران و روسیه باید در خصوص مشکلات سوریه و حل و فصل آن تصمیم گیری کنند و دخالت غربی ها همچون آمریکا موضوعیتی ندارد.

رضایی تصریح کرد: سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در این چند سال اخیر در مقابله با تکفیری ها بعنوان نقشه راه تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از رشادت های مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس گفت: ایلام جغرافیای خاطره ها است و فرزندان غیور این دیار در دفاع از کیان این سرزمین مجاهدت های بسیاری کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اوج ددمنشی رژیم بعث را حمله به جوانان بی دفاع در زمین فوتبال شهر چوار عنوان کرد و افزود: این فاجعه ضد بشری هیچگاه از ذهمن ملت ایران فراموش نمی شود و باید آنرا به عنوان سند جنایت رژیم عراق و هم پیمانان انها در جهان معرفی کنیم./101/879/ب1

ارسال نظرات