۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۷۲۱۴۸
امام جمعه شهر شال:

اتحاد اصولگرایان سد محکمی در برابر بدخواهان نظام است

حجت الاسلام موسوی شالی گفت: اتحاد اصولگرایان سد محکمی در برابر کسانی است که با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی تعارض دارند و رقیب جدی برای جریانهای سیاسی مختلف هستند.
حجت الاسلام موسوی شالی

حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی، امام جمعه شهر شال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، تشکیل جبهه مردمی انقلابی و دلسوز نظام را برای ایجاد وحدت و همدلی واجب و ضروری دانست و گفت: تشکیل چنین جبهه‌ای موجب می‌شود تا افراد از نظرات و سلایق خود کوتاه بیایند و هدفشان حفظ اصول و ارزشهای نظام و انقلاب باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن تاکتیکی را به عنوان جنگ نرم نفوذ برای براندازی نظام مدتها است که کلید زده است، نیروهای ارزشی باید آگاه باشند که هدف دشمن تغییر و اصلاحات نیست و افراد بسیاری با چندین واسطه تحت نفوذ دشمن در کشور فعالیت می‌کنند.

امام جمعه شهر شال با بیان اینکه نیروهای انقلابی باید در برابر دسیسه‌های دشمن در کنار یکدیگر بایستند، ابراز کرد: اتحاد و همدلی نیروهای ارزشی موجب دلگرمی مردم و عقب نشینی بدخواهان نظام و فتنه گران می‌شود.

نماینده ولی فقیه در شال با اشاره به ویژگی های کاندیدای ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: کاندیدای ریاست جمهوری باید در تمام زمینه خبره و تخصص لازم را داشته باشد و در راستای سیاست های نظام اسلامی حرکت کند.

حجت الاسلام موسوی شالی تفرقه میان اصولگرایان را موجب ناامیدی مردم و مسؤولان دلسوز نظام دانست و تأکید کرد: اصولگرایان باید با سیاست اخلاقی، نگاه به آینده و روشنگری قدم بردارند.

وی با تأکید بر اینکه جبهه مردمی روشنگر هستند، ادامه داد: اصولگرایان و جبهه مردمی با روشنگری به مردم خدمت می‌کنند و هدفشان مانند بعضی از آقایان فریب مردم نیست.

امام جمعه شهر شال جاه طلبی و قدرت خواهی عده‌ای از افراد را از موانع وحدت دانست و عنوان کرد: اصولگرایان برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب و مورد قبول باید اختلافات سلیقه‌ای را کنار بگذارند و با یکدیگر متحد شوند.

نماینده ولی فقیه در شال یادآور شد: اتحاد اصولگرایان سد محکمی در برابر کسانی است که با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی تعارض دارند و رقیب جدی برای جریانهای سیاسی مختلف هستند.

حجت الاسلام موسوی شالی در پایان گفت: اتحاد اصولگرایان موجب آبادانی و پیشرفت کشور می‌شود و توطئه و نقشه بدخواهان نظام را خنثی می‌کند./955/302/ب2

ارسال نظرات