۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۷۲۱۳۱

برگزاری همایش روش های تربیتی کودک در مدرسه علمیه ولی عصر اهواز

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به برگزاری همایش روش های تربیتی کودک با حضور طلاب متاهل سطح دو و سه، گفت: تربیت کودک نیازمند تخصص و شناخت است و با آگاهی از روش های تربیتی به آسانی می توان به تربیت اسلامی رسید.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه با توجه به فضای موجود در جامعه تربیت کودک با موانع و مشکلاتی همچون تلفن همراه، تبلت و محیط های بیرون از منزل مواجه است، ابراز داشت: تربیت کودک نیازمند تخصص و شناخت است و با آگاهی از روش های تربیتی به آسانی می توان به تربیت اسلامی رسید.

وی با بیان این که برخی پدر و مادرها از روش های تربیتی آگاهی دارند اما لازم است که برخی فنون و نکات ریز را فرا گیرند، اظهار داشت: در این باره همایش روش های تربیتی کودک با حضور حجت الاسلام همتی، استاد توانمند حوزه کودک و تربیت در حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به این که طلاب متاهل سطح دو و سه این حوزه همراه خانواده های آنها جامعه هدف این همایش هستند، گفت: در این دوره نخست کلیاتی با موضوع روش های تربیتی کودکان و تربیت براساس فقه دینی بیان و در بخش پایانی به سوالات و شبهات حاضران پاسخ داده شد.

حجت الاسلام موسوی در پایان اذعان داشت: حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز در نظر دارد که به صورت کاملا هدفمند به مسأله تربیت کودکان با محوریت فقه دینی بپردازد و برنامه ریزی لازم برای برگزاری چنین همایش هایی صورت گرفته است./303/9453/ب1

ارسال نظرات