۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۷۲۰۸۴
امام جمعه موقت اهواز:

خرید اسلحه ضامن بقای دولت ها نیست

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به خریدهای تسلحیاتی آل سعود برای جنگ افروزی، گفت: کشتن انسان های بیگناه و خرید سلاح برای تأمین امنیت رویه رژیم های دیکتاتور و استبدادگر است.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که جنایات آل سعود در یمن تازگی ندارد، ابراز داشت: جنگ افروزی، دور شدن از خواسته های مردمی و دخالت در یمن، بحرین، سوریه و عراق را از آل سعود شاهد هستیم و تشدید جنایت ها از سوی آل سعود علیه ملت مظلوم یمن را همزمان با اعلام خرید سلاح از کشورهای غربی شاهد هستیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به خریدهای تسلیحاتی کشورهای حاشیه خلیج فارس از غرب خاطرنشان کرد: تأمین امنیت با خرید سلاح میسر نیست همانطور که رژیم منحوس پهلوی با وجود داشتن تسلیحات به روز و فراوان و حمایت های آمریکا و انگلیس در برابر اراده مردم ناتوان و اراده ملت ایران حاکم شد.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان با بیان این که امنیت پایدار کشورها در گرو اراده ملت ها است، ادامه داد: خریدن امنیت با صرف هزینه های مالی امکان ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده کشتن انسان های بیگناه را رویه رژیم های دیکتاتور و استبدادگر برشمرد و افزود: چنین اقداماتی در کشتار ملت یمن قابل مشاهده است هر چند که صبر و استقامت یمنی ها یقینا پیروزی را به ارمغان خواهد آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سیاست آمریکا در عرصه نظامی عدم حصول پیروزی نظامی برای کشورها است، عنوان کرد: این سیاست را در نبردهای نظامی یمن، سوریه و عراق شاهد هستیم و آمریکا تنها در پی جنگ افروزی برای دستیابی به منافع شوم سیاسی و فروش تسلیحات نظامی است.

امام جمعه موقت اهواز در پایان با ابراز امیدواری از حاکمیت اراده ملت ها در هر کشور و تعیین سرنوشت به دست مردمان گفت: مذاکرات سیاسی برای پایان بحران یمن بدون پشتوانه و مقاومت مردمی و تنها از روی ضعف و تن دادن به ذلت نتیجه بخش نخواهد بود و ما مذاکره ای را خواهان هستیم که پشتوانه آن ایثار، فداکاری، صبر و استقامت و ملت یمن است./302/9456/ب1

ارسال نظرات