۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۷۲۰۷۶
امام جمعه آوج:

همگرایی بین نیروهای انقلابی سبب پیشرفت جامعه می شود

حجت الاسلام هاشمی گفت: همگرایی بین نیروهای انقلابی سبب پیشرفت در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی می‌شود و مشکلاتی که سالها لاینحل مانده را حل خواهد کرد.
سید ضیاء الدین هاشمی

حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی، امام جمعه آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، تشکیل جبهه فراگیر نیروهای انقلابی و دلسوز نظام را در سراسر کشور امری مبارک و ضروری دانست و گفت: تشکیل جبهه مردمی که به اصول و ارزشهای نظام معتقد و تابع رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستند بسیار لازم است.

وی در ادامه افزود: همگرایی بین نیروهای انقلابی موجب پیشرفت در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی می‌شود و مشکلاتی که سالها لاینحل مانده را حل خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آوج با بیان اینکه وحدت جبهه مردمی و اصولگرایان موجب عقب نشینی دشمنان و منافقان می‌شود، تصریح کرد: جبهه مردمی باید با حفظ وحدت، دفاع از خون شهیدان و اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای اصول و ارزشهای نظام اسلامی قدم بردارند.

امام جمعه آوج خواهش های نفسانی، جهل و ناآگاهی را از موانع و آسیب های وحدت دانست و ابراز کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی باید از تجملگرایی بپرهیزند و برای مادیات در جبهه دشمن حرکت نکنند و اصول و ارزشها را زیر پا نگذارند.

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر واقع گرایی جبهه مردمی، تصریح کرد: کسانی که مدعی هستند به نظام اسلامی و ارزشهای آن معتقدند باید با وحدت و تدبر کاندیدای لایق و دلسوز نظام را به مردم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه کاندیدای اصولگرا باید انقلابی، مؤمن به اسلام در فکر و عمل باشد، عنوان کرد: نماینده جبهه مردمی باید برای حل مشکلات جامعه و رفاه و آسایش مردم تلاش کند و جلوتر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب قدم برندارد.

نماینده ولی فقیه در آوج، پیروزی در جنگ تحمیلی، تحریمها و تهدیدها را مدیون وحدت دانست و تأکید کرد: وحدت میان مردم، علما و انقلابیون زیر یک پرچم واحد موجب پیروزی نظام اسلامی در بحران های مختلف شد.

امام جمعه آوج در ادامه اضافه کرد: وحدت و همدلی بین نیروهای انقلابی و ارزشی پایه‌های نظام را مستحکم، آینده نظام را ضمانت و دست طمع دشمنان را به انقلاب کوتاه می‌کند.

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت: هدف اصولگرایان باید ایجاد امنیت، آرامش و وحدت در کشور باشد و منافقان و توطئه‌های آنها را به مردم بشناسانند./955/302/ب2

 

 

ارسال نظرات