۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۷۲۰۷۴
محسن رضایی در کرمانشاه:

رمز موفقیت در سیاست و اقتصاد بازگشت به ارزش های انقلابی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که جریانات داخلی وابسته به غرب مانع ورود اسلام و مردم به اقتصاد کشور می شوند گفت: آنها امنیت و استقلال کشور را نادیده گرفته و با تبلیغات در فضاهای مجازی بیکاری و سایر مشکلات را به شهدا و انقلاب نسبت می دهند.
محسن رضایی محسن رضایی محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهدای تبلیغات سپاه استان کرمانشاه امروز با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، سردار بهمن رضایی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه و مسؤولان نظامی و انتظامی و بسیجیان و عموم مردم استان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد.

سرلشگر رضایی در این مراسم ابراز داشت: جنگ و دفاع و انقلاب ما همه بر اساس فرهنگ و ارزش های اسلامی بود، امروز دشمن از سلاح فرهنگی و ارزشی ایران وحشت دارد، ترس دشمن از فریاد الله اکبر ما است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: همان گونه که هدف ما از انقلاب و دفاع مقدس، فرهنگی بود اکنون نیز در سوریه و عراق و فلسطین مبارزه فرهنگی ما تداوم دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: روشنفکران غرب زده باید شکرگذار نعمتی که به کشور اهدا شده باشند، نعمت خدمت رسانی به مردم ارزشی والا و متعالی دارد، ظاهر و باطن انقلاب، فرهنگی است و دفاع ما نیز برای دفاع از فرهنگ و ارزشهای خدایی بود.

سرلشگر رضایی یادآور شد: جبهه مقابل ما در برهه های مختلف زمانی، ضد فرهنگ و ضد ارزشهای انسانی بود، رژیم پهلوی وابسته، ضد اخلاق و ضد اسلام بود، صدام به قدری منفور بود که صاحبان او نیز تحملش نکردند، صهیونیست و وهابیت نیز امروز در مقابل ما ایستاده اند که از ضد انسانی ترین و ضد اسلامی ترین رژیم ها هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دشمنان در آخرین فتنه خود سعی داشتند افرادی را به شکل خود ما بوجود بیاورند و در مقابل ما قرار دهند که تکفیری ها از این دست شبیه سازی های آنها هستند که با نام اسلام و با شعار الله اکبر دست به جنایات مختلف زده و چهره ای غیر واقعی، خشن و ضد انسانی از اسلام را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به نقش اثرگذار رهبر معظم انقلاب در برملا ساختن نقشه های دشمنان تأکید کرد: خوشبختانه این آخرین فتنه دشمنان نیز در حال پایان یافتن است و این امر با درایت رهبر معظم انقلاب که فتنه های بزرگ دشمنان را تضعیف کرد صورت گرفت.

فرمانده دوران دفاع مقدس مطرح کرد: از عجایب زمان ما این است که اشغالگران را صاحب سرزمین و صاحبان سرزمین را اشغالگر می نامند، متأسفانه تبلیغات جهانی حامی زورگویان بوده و کشتار افراد بیگناه و غارت سرزمینهایشان را نادیده می گیرد.

محسن رضایی ادامه داد: در داخل کشور نیز برخی جریانات وابسته به غرب مانع ورود اسلام و مردم به اقتصاد کشور می شوند و مشکلات اقتصادی را به گردن نظام جمهوری اسلامی می اندازند، آنها امنیت و استقلال کشور را نادیده گرفته و با تبلیغات در فضاهای مجازی بیکاری و سایر مشکلات را به شهدا و انقلاب نسبت می دهند.

سرلشگر رضایی در پایان افزود: باید بر فرهنگ و ارزش های اسلامی پافشاری کرد و به دنبال این ارزش ها بود، رمز موفقیت در سیاست و اقتصاد بازگشت به ارزش های انقلابی است. /857/پ202/ج

ارسال نظرات